Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har klart å  få ut kjøpsutbyttet i år, eller i det hele tatt ser det på konto? Feilmelding hver gang jeg går inn der. Får derimot vite at jeg har spart 1 krone og 40 øre i år..

Anonymkode: b58fd...811

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har klart å  få ut kjøpsutbyttet i år, eller i det hele tatt ser det på konto? Feilmelding hver gang jeg går inn der. Får derimot vite at jeg har spart 1 krone og 40 øre i år..

Du får ikke ut kjøpsutbytte for i år. Du får ut det du opptjente forrige kalenderår. 300 kroner blir stående igjen fordi det er ditt medlemsinnskudd i coop. 

Anonymkode: 928a7...8f9

• Liker 3
Skrevet
On 2/19/2019 at 7:28 PM, AnonymBruker said:

Du får ikke ut kjøpsutbytte for i år. Du får ut det du opptjente forrige kalenderår. 300 kroner blir stående igjen fordi det er ditt medlemsinnskudd i coop. 

Anonymkode: 928a7...8f9

Jeg får ikke ut noenting.

Skrevet

Tok ut kjøpeutbytte for 2018. Tallene kom nå i februar.

Skrevet

Tok 2 dager å få pengene inn på kto for meg. Sto forrige uke at det var litt problemer med innlogging.

Skrevet

Er det noen vits å ta ut kundeutbytte hvert år? Er det lurt å la det hope seg opp på konto? 

Anonymkode: 6cef3...a0a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen vits å ta ut kundeutbytte hvert år? Er det lurt å la det hope seg opp på konto? 

Spørs hvor mye du har... Liten vits å la pengene stå der... Generelt er coop kundeutbytte en vits. Du får mer igjen på Æ-appen til Rema. 

Anonymkode: e6920...869

Skrevet

Fikk overført til meg selv for mange uker sider.

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok ut 30 000,- i år før kjøpeutbyttet kom. Så nå er det bare å la de hvile og vokse noen år igjen 😉

så kan vel kalle det skjult sparing.

Anonymkode: 6cef0...4c6

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man får vel renter på det, hvis det står på en bankkonto. 

Får man renter, dersom summen blir stående på Coop-koret sitt ?              

Anonymkode: 7aa7e...1da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...