Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk for en gang skyld til frisøren og både lommeboka og håret ble svidd ;) Hun gjorde håret mitt så sykt tørt pga bleking. Så har noen her konkrete tips til produkter? Jeg er helt amøbe i denne verden, er så mange å velge mellom. Hørt om joico k pak, men hvilken av de skal jeg velge? 

Burde jeg ha olaplex i tillegg? 

Anonymkode: d0c17...8e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde shave vekk alt håret. Ingenting vil hjelpe i det stadiet håret ditt er i nå... Det er helt ødelagt, og shaver du alt vekk vokser jo det ut sunt nytt hår

Anonymkode: a9d82...47c

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk for en gang skyld til frisøren og både lommeboka og håret ble svidd ;) Hun gjorde håret mitt så sykt tørt pga bleking. Så har noen her konkrete tips til produkter? Jeg er helt amøbe i denne verden, er så mange å velge mellom. Hørt om joico k pak, men hvilken av de skal jeg velge? 

Burde jeg ha olaplex i tillegg? 

Joico k pak er super! 

For bleket, slitt hår, hadde jeg brukt en proteinkur, og en fuktkur. Bruk proteinkur før (!) Fuktkuren. Du kan bruke fuktkur uten proteinkur, men ikke proteinkur uten fukt. Da vil håret ditt bli tørrere. 

Anbefaler K-PAK Deep-Penetrating Reconstructor, og Joico K-Pak Intense Hydrator. :)

86eeb001bbde5929275f54f816fc3ae3.jpg

900.jpg

Anonymkode: 68ac4...512

• Liker 2
Skrevet

Håret mitt føles alltid kjempetøft ut etter jeg har stripet (bleket) det, men etter et par uker blir det mykt som vanlig igjen. Bruker L’Oréal vitamin a, shampoo og balsam (og kur en gang i uken) pluss sp wella olje etter hver dusj.

Anonymkode: 3eb4e...bca

• Liker 1
Skrevet

Takk for bilder! Guull! De er nå bestilt😘

Skrevet

Må stille et dumt spørsmål da jeg ikke kan se det står noe om det, men den siste (hydrator) er fuktkur og deep blabla er proteinkur? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...