Gå til innhold

Hvilken graviditetstest er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå på IKM og ingen antydning til mens. Kjøpte i dag en clearblue early som viste negativ

Har 4 PP bak meg, og har prøvd litt diverse tester. 

Rfsu test ofte har jeg dårlig erfaring med pga skyggestreker. 

Hvis mensen fortsatt skulle utebli - er det noen som har tips til tester som oppleves som pålitelig, uten skyggestreker? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med CB digital 

Anonymkode: a0c29...dc1

Gjest Sibirstjerne
Skrevet

Jeg har vært fornøyd med CB digital😊,  bruker du eggløsningstester også? 

Skrevet

Har vert fornøyd med alt utenom rfsu.

Anonymkode: 5d106...d59

Skrevet

CB digital :) Ingen rom for tolkning, ingen tvil eller ''kaaaaanskje en strek'' - du får svaret svart på hvitt, ferdig arbeid. 

Anonymkode: 8fddd...108

• Liker 2
Skrevet
44 minutter siden, Sibirstjerne skrev:

Jeg har vært fornøyd med CB digital😊,  bruker du eggløsningstester også? 

Da skal jeg ta en om noen dager om mensen ikke kommer :) brukte eggløsningstest de 2 (3?) første syklusene, men  siden eggløsning kom stabilt på dag 13/14 så har jeg ikke brukt det nå denne mnd. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

CB digital :) Ingen rom for tolkning, ingen tvil eller ''kaaaaanskje en strek'' - du får svaret svart på hvitt, ferdig arbeid. 

Takk for svar :) hvor sensitive er de? 

Gjest Sibirstjerne
Skrevet
1 time siden, Mrs Robinson skrev:

Da skal jeg ta en om noen dager om mensen ikke kommer :) brukte eggløsningstest de 2 (3?) første syklusene, men  siden eggløsning kom stabilt på dag 13/14 så har jeg ikke brukt det nå denne mnd. 

Det blir spennende! Kom med en oppdatering når du har testet med digital😊. Da er du heldig med syklusene, mine har alltid variert fra 28-42 dager. 🤗

Skrevet
28 minutter siden, Sibirstjerne skrev:

Det blir spennende! Kom med en oppdatering når du har testet med digital😊. Da er du heldig med syklusene, mine har alltid variert fra 28-42 dager. 🤗

De har ihvertfall vært stabile frem til denne måneden her, så om den skal begynne å bli ustabil nå er det skikkelig nedtur..  

Skrevet
16 timer siden, Mrs Robinson skrev:

Takk for svar :) hvor sensitive er de? 

25 miU/ml. Altså samme som de fleste andre graviditetstestene :) De aller mest sensitive er 10 miU/ml, men CB Digital er ''vanlig''. 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

25 miU/ml. Altså samme som de fleste andre graviditetstestene :) De aller mest sensitive er 10 miU/ml, men CB Digital er ''vanlig''. 

👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...