AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 Artikkel fra Digi.no Dette var veldig flott skrevet, synes jeg! Tror dere at norske politikere (eller etterretningsorganisasjoner) alltid har det norske folkets beste som sin hovedprioritering, og at de ALLTID kommer til å være slik? Og hva med alle andre lands myndigheter / politikere og hemmelige organisasjoner som garantert får tilgang til all denne personlige informasjonen om alle nordmenn? Anonymkode: 383bd...9bd 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 (endret) Gå 12 - 15 år tilbake, -Sjekk hvor bra det har gått med ALLE Som prøvde å Starte produksjon av telefoner med reel kryptering... OM Ikke kjøpt opp av de ¨gode¨ -Seff helst vha. Strå.¨firmaer¨, -de vil jo ha teknologien. Samme med det Som selges LOVLIG i US, -og EU\EØS... DETTE Er gammalt nytt IMHO. Men, -muligens greit vi på berget får samme kapassiteter Som mange andre har hatt i ti år..., -med ett Snev av ¨legalitet¨ ... INTET Krypto-prg. er Solgt lovlig i US\EU\EØS, på MANGE ÅR, Uten bakdør \ ¨axeptabelt¨ LES. ENKELT NÅKK Å KNEKKE, -¨SikkerhetsNivå¨... Meg... Ps. Min Info Seff fra åpne kilder. Grav, -les OG Lær... a. Endret 19. februar 2019 av Sliten&kjørt51
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 43 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev: Gå 12 - 15 år tilbake, -Sjekk hvor bra det har gått med ALLE Som prøvde å Starte produksjon av telefoner med reel kryptering... OM Ikke kjøpt opp av de ¨gode¨ -Seff helst vha. Strå.¨firmaer¨, -de vil jo ha teknologien. Samme med det Som selges LOVLIG i US, -og EU\EØS... DETTE Er gammalt nytt IMHO. Men, -muligens greit vi på berget får samme kapassiteter Som mange andre har hatt i ti år..., -med ett Snev av ¨legalitet¨ ... INTET Krypto-prg. er Solgt lovlig i US\EU\EØS, på MANGE ÅR, Uten bakdør \ ¨axeptabelt¨ LES. ENKELT NÅKK Å KNEKKE, -¨SikkerhetsNivå¨... Meg... Ps. Min Info Seff fra åpne kilder. Grav, -les OG Lær... a. HÆ? Anonymkode: 288f2...6f0
Sliten&kjørt52 Skrevet 19. februar 2019 #4 Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: HÆ? Anonymkode: 288f2...6f0 Har du en Sneglepost ADR. Smarte ANONYM 288f2...6f0, -Så kan jeg prøve å Sende DEG NOE IQ ... a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå