Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man unngå å få hjernteppe på intervju?

Du får basic spm. som er type ''1. dag på skolen lærer du dette grunnleggende fundamentet''.

Likevel greier jeg å lire av meg ALT annet enn det jeg vet er riktig svar.

Ja, intervjusituasjonen gjør deg nervøs, men det skal da logisk være lettere å dra fram spørsmål som bør være grunnleggende, enn å finne på noe helt nytt der og da?

Anonymkode: f349e...cf1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man unngå å få hjernteppe på intervju?

Du får basic spm. som er type ''1. dag på skolen lærer du dette grunnleggende fundamentet''.

Likevel greier jeg å lire av meg ALT annet enn det jeg vet er riktig svar.

Ja, intervjusituasjonen gjør deg nervøs, men det skal da logisk være lettere å dra fram spørsmål som bør være grunnleggende, enn å finne på noe helt nytt der og da?

Det du gir som eksempel er jo ikke et spørsmål, så det hadde forvirret meg også.... 

Anonymkode: 1c7fc...149

Skrevet

Nei, mente det at spørsmålet kan besvares med type ''1. dag på skolen skal du lære dette''-grunnmurpensum.

Spørsmål: Hvordan er salgsprosessen?

Korrekt svar: *Referer til de 10 salgstrinnene i hovedmodellen du lærte i 1. klasse*

Feil svar, og mitt svar: *Gå deg vill*

Skrevet

Du må ha tenkt nøye gjennom alle aktuelle spm, skrevet ned svar og repetert det mange ganger. Jeg har heller ikke vært flink nok til det tidligere, men har brukt mye tid på å bli kjent med meg selv, min personlighet og kompetanse. Det hjelper veldig!

Anonymkode: fa22f...56d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...