AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 På sikt vurderer vi at jeg jobber redusert. Vi har ikke barn enda. Jeg jobber turnus og det er jo rent praktisk lettere om jeg kanskje jobber litt mindre på sikt, spesielt når vi får barn. Har også tenkt at vi kanskje ikke trenger full barnehageplass dersom han har mulighet for å tilpasse sine arbeidstider noe. F.eks kan jeg være hjemme med barnet på dagtid dersom jeg skal på aftenvakt også kan han komme hjem slik at jeg rekker jobb. Har 1-2 aftenvakter i uken. Ellers tenker jeg at jeg også vil ha litt mer tid til å kunne planlegge innkjøp hvis jeg har f.eks i snitt en ekstra dag fri i uken. Til nå blir det mange "kjappe" løsninger. Anonymkode: 6a7a2...c92
Neket Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ellers tenker jeg at jeg også vil ha litt mer tid til å kunne planlegge innkjøp hvis jeg har f.eks i snitt en ekstra dag fri i uken. Til nå blir det mange "kjappe" løsninger. Anonymkode: 6a7a2...c92 Fire arbeidsdager mindre i mnd utgjør nærmere 5000 etter skatt, du kan betale mange takeawaymiddager for de pengene.... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå