AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 jeg fikk så lyst på munkete - har ikke smakt det på mange år, men de hadde det ikke der jeg pleide å kjøpe te i løs vekt. Noen som vet om butikker som selger te i løs vekt på nettet? da tenker jeg IKKE på fancy merker som pukka og kusmi, men svart te i løs vekt, slik som "vanlige" tebutikker har. Anonymkode: 6e7d6...cff
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 Jeg er ikke TS, men håper det er greit at jeg også bruker denne tråden til å spørre om te? Vet noen hvor man får kjøpt kvedete? Jeg finner det ikke i noen dagligvarebutikker/helsekost/spesialforetninger her jeg bor, så vil gjerne kjøpe på nettet men har aldri prøvd det før. Hvilke nettbutikker er trygge? Anonymkode: 1ab0e...627
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 Black Cat har sort te i løsvektspakker i nettbutikken sin. Kaffemesteren har også littegrann ren, sort te i sin nettbutikk. Jeg handler mine bokser Kusmi te hos dem Anonymkode: 68c48...5ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå