Gå til innhold

Koldtbord og småbord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha koldtbord og har nå vurdert om vi skal sitte på småbord framfor den tradisjonelle hesteskoen eller E'en. Vi tenkte det kunne være lurt med småbord for da kunne det bli enklere å gå å hente seg mat.

I tillegg så kanskje stemningen blir litt lettere med småbord framfor langbord? :klø:

Det som er synd er at ikke lokalet har runde småbord, bare vanlige rektangelbord, men men :-?

Hva synes dere om dette?

Hvem ville dere evt ha plassert på 6 eller 8 mannsbord sammen med brudeparet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Ville plassert foreldre og forlovere ved samme bord som brudeparet. :wink:

Skrevet

Evt kan jo brudeparet få et mindre bord helt for seg selv?

Slik hadde de det i et bryllup vi var i i fjor. (amerikansk bryllup). Mange runde bord, og buffet. Brudeparet hadde eget bord, og folk gikk bort til dem for å prate, eller de vandret rundt til fok.

Ellers ville jeg kanskje gått for foreldre og forlovere på samme bord som brudeparet, ja

Skrevet

Vi skal ha det slik, og der vi skal være har de heller ikke runde bord. Så det blir rektangulært her også. Og på vårt bord så har vi plassert oss og våre forlovere med følge. Så plasserer vi foreldre sammen på et annet bord. Mamma syntes også at det var en god ide!! Så da hjalp det jo på avgjørelsen!

Skrevet
Vi skal ha det slik, og der vi skal være har de heller ikke runde bord. Så det blir rektangulært her også. Og på vårt bord så har vi plassert oss og våre forlovere med følge. Så plasserer vi foreldre sammen på et annet bord. Mamma syntes også at det var en god ide!! Så da hjalp det jo på avgjørelsen!

Synes dette er en god idè jeg. :)

Skrevet

Synes dette er en god idè jeg. :)

Skrevet

Jeg har veldig sansen for den type opplegg; det blir liksom ikke like stivt.

Og ikke bekymre deg for at de ikke har runde bord - ofte er de sånn at det er vanskelig å snakke over bordet med de som sitter på andre siden.

Skrevet

Hei!

Vi skal også ha koldbord... og har og funne ut at små bord blir det beste.

Bare rektangulære bord i vårt lokale og so vi må greie oss med det.

Tanken har streifet meg at vi kansje skulle ha to bord sammen i enden av lokalet der vi satt med folovere og foreldre men er ikke kommet helt i mål me tanken enda.

Skrevet

Vi skal også ha buffet, og lokalet der vi skal ha selskapet har ikke runde bord.

Derfor skal vi ha meg og min "mann" sammen med våre foreldre på en rekke, øverst. Mens resten skal sitte på "runde" (firkantede) bord, med plass til åtte på hvert.

Fant ut at det kanskje var litt lurt, så får vi sett alle! :)

Hva tror dere?

Skrevet

Det er den tanken jeg leker litt med for tia....

At vi skal sitte slik at alle ser oss og vi ser alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...