Gå til innhold

Vinterferie..rike tannleger`s ferieuke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg lider av alvorlig odontofobi. Så skulle jeg ha utdannet meg til tannlege. Tjent fete penger og tatt meg fri både vinter, sommer og høstferier. Men sånn er det med yrker. Noen blir ikke rike pga av sin store fobi. 

Så til alle tannleger: go go!! Ta dere ferie med god samvittighet og la tannpleierne "overta" (det de har lov å utføre i jobben sin) i jobben uka

Hilsen "misunnelig"

Anonymkode: 550c1...776

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke mye av, skal jeg være ærlig. 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, slutt skrev:

Hva er det du snakker om??

Sikkert hun som ikke kom inn på Tannlegestudiet, å måtte nøye seg med tannpleierjobb.

Anonymkode: 67404...e03

• Liker 4
Skrevet

Tannleger er da ikke det eneste yrket som kan ta vinterferie? 🤔 Dette skjønte jeg lite av..

• Liker 1
Skrevet

Lærere har også fri i vinterferien, og i det yrket trenger du ikke å behandle noens tenner.

Anonymkode: f41d9...c1b

• Liker 3
Skrevet

Hva er dette for noe tull? 

Anonymkode: 0ee24...742

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det ikke vært for at jeg lider av alvorlig odontofobi. Så skulle jeg ha utdannet meg til tannlege. Tjent fete penger og tatt meg fri både vinter, sommer og høstferier. Men sånn er det med yrker. Noen blir ikke rike pga av sin store fobi. 

Så til alle tannleger: go go!! Ta dere ferie med god samvittighet og la tannpleierne "overta" (det de har lov å utføre i jobben sin) i jobben uka

Hilsen "misunnelig"

Antar at du jobber ved en privat klinikk?

Har selv vert der😉, dog ikke som hverken tannpleier el tannlege.

Assistentene var som slaver.

Har aldri møtt på en yrkesgruppe som er mer høy på seg selv, enn tannleger i det private.

Anonymkode: 9bb9a...959

• Liker 4
Skrevet

For tannleger er de eneste som kan ta ferie på sånne tidspunkt 😂 hva er det som har gjort deg så bitter? 

Anonymkode: 161ca...90e

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dette for noe tull? 

Anonymkode: 0ee24...742

Er det ikke mye tull på KG da? Dette innlegget er vel ikke mer tull enn andre tullete innlegg.

Skrevet

Tannleger er høye på seg selv i det private.

Skrevet

Jeg har lavtlønnet yrke som ofte blir sett ned på, og har allikevel vinterferie med ungene. Det handler om prioriteringer, og hvordan man ordner seg. Har feks alltid vært på tilbudssiden når andre trenger noen som kan ta en vakt. Har derfor fått satt vekk 2 av dagvaktene mine denne uka. Resten er kveldsvakter.. 

Eneste er at vi ikke reiser til syden, men det er ikke ett savn. Er mye gratis som skjer for skolebarn her i byen, som ungene vil være med på.

Man kan fint ha en fin ferie uten å være rik tannlege 😉

Anonymkode: 24a1b...ee6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...