AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 Hei. Tenker å ta med ungene på en liten ferie (1-2 uker) i begynnelsen av april. Vi er i utgangspunktet ikke charterturister, men tenker at det kanskje blir litt for langt å fly 11 timer til Miami. De er 17 måneder. Er det varmt nok til å bade i hav og uoppvarmede basseng? Er det mye vind? Er det "kaldt" i lufta i skyggen? Er Tenerife eller Gran Canaria best? Blir to uker i "charterland" for mye for noen som er vant med backpacking og eventyr? Anonymkode: 4da1b...a96
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 Det er lett å google dette. Anonymkode: ae90e...562
caroprins Skrevet 19. februar 2019 #4 Skrevet 19. februar 2019 Velg Grand Canaria. Velg Puerto Mogan. Velg et hotel med oppvarmet basseng. Ca 19 grader i Atlanterhavet. Beregn ca 16 til 17 grader morgen og kveld og det blåser av og til så ta med lette vindtette jakker og litt klær for kjølig kveld. Midt på dagen i sola kan det bli opp i 27 grader. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #5 Skrevet 19. februar 2019 Vil du ha garantert fint vær og ca samme flytid; vurder Emiratene. Vi dro i slutten av april til GC, og en uke før vi kom var det snøvær på hele øya. (2016). Anonymkode: 29d83...061
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #6 Skrevet 20. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil du ha garantert fint vær og ca samme flytid; vurder Emiratene. Vi dro i slutten av april til GC, og en uke før vi kom var det snøvær på hele øya. (2016). Anonymkode: 29d83...061 Jeg er skeptisk til å reise dit, spesielt med barn. Er 2 uker i charterland for mye? Evt andre reisemål med maks 6-7 timer fly? Anonymkode: 4da1b...a96
caroprins Skrevet 20. februar 2019 #7 Skrevet 20. februar 2019 Nå flyr jeg endel og opplever at mange små barn ofte hylskriker ved take off og landing, noe jeg tipper skyldes smerter i ørene på de små. Pluss ikke alle vil sitte fastspent i sele og det kan og medføre kraftige illsinte skrik fra de små. Ikke så lett når de ikke skjønner meningen med dette og ikke er store nok til å bli forklart. Så personlig hadde jeg valgt meg en annen type ferie med så små barn. . Ta en kikk på Lalandia , Billund i Danmark. Da kan man ta båten over, ha med bil, bo i hytte og bade i et stort innendørs varmt badeland. Samtidig så er Legoland, løvepark og andre attraksjoner like i nærheten. Veldig bra å feriere i Danmark når man har med seg småbarn. Kjører man opp til Randers så finner man og innendørs stor regnskog park med mye spennende dyr å oppleve der og. Der inne er det like varmt som om man skulle befinne seg i den delen av verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå