Gå til innhold

Kanariøyene i april

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Tenker å ta med ungene på en liten ferie (1-2 uker) i begynnelsen av april. Vi er i utgangspunktet ikke charterturister, men tenker at det kanskje blir litt for langt å fly 11 timer til Miami. De er 17 måneder. 

Er det varmt nok til å bade i hav og uoppvarmede basseng? Er det mye vind? Er det "kaldt" i lufta i skyggen? Er Tenerife eller Gran Canaria best? Blir to uker i "charterland" for mye for noen som er vant med backpacking og eventyr? 

Anonymkode: 4da1b...a96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Det er lett å google dette.

Anonymkode: ae90e...562

Skrevet

Velg Grand Canaria.  Velg Puerto Mogan.   Velg et hotel med oppvarmet basseng.   Ca 19 grader i Atlanterhavet.   Beregn ca 16 til 17 grader morgen og kveld og det blåser av og til  så ta med lette vindtette jakker og litt klær for kjølig kveld.  Midt på dagen i sola kan det bli opp i 27 grader.

• Liker 1
Skrevet

Vil du ha garantert fint vær og ca samme flytid; vurder Emiratene. Vi dro i slutten av april til GC, og en uke før vi kom var det snøvær på hele øya. (2016).

Anonymkode: 29d83...061

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du ha garantert fint vær og ca samme flytid; vurder Emiratene. Vi dro i slutten av april til GC, og en uke før vi kom var det snøvær på hele øya. (2016).

Anonymkode: 29d83...061

Jeg er skeptisk til å reise dit, spesielt med barn. 

Er 2 uker i charterland for mye? 

Evt andre reisemål med maks 6-7 timer fly?

Skrevet

Nå flyr jeg endel og opplever at mange små barn ofte hylskriker ved take  off og landing, noe jeg tipper skyldes smerter i ørene på de små. Pluss ikke alle vil sitte fastspent i sele og det kan og medføre kraftige illsinte skrik fra de små.  Ikke så lett når de ikke skjønner meningen med dette og ikke er store nok til å bli forklart.      Så personlig hadde jeg valgt meg en annen type ferie med så små barn. . Ta en kikk på Lalandia , Billund i Danmark.  Da kan man ta båten over,  ha med bil, bo i hytte og bade  i et stort innendørs varmt badeland.  Samtidig så er Legoland, løvepark  og andre attraksjoner like i nærheten.    Veldig bra å feriere i Danmark når man har med seg småbarn.   Kjører man opp til Randers  så finner man og innendørs stor regnskog park med mye spennende dyr å oppleve der og.  Der inne  er det like varmt som om man skulle befinne seg i den delen av verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...