AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 Har blitt 29 år gammel og det er få ting som gjør meg så glad som å se Disneyfilmer. Jeg er nysgjerrig på å hvilke øyeblikk fra disse filmene som du husker best? Favorittsang? Favorittprinsesse? Skumleste øyeblikk? For min del er det utrolig mange, men husker jeg alltid lo meg ihjel av den katten som spilte piano med spisepinner i Aristokattene! Anonymkode: 3f6a8...f03 2
Marriet Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 Da Mufasa dør. Ingen over ingen ved siden. Det er det øyeblikket som desidert har gjort mest inntrykk. Og jeg tror ikke jeg er aleine. 7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, Marriet skrev: Da Mufasa dør. Ingen over ingen ved siden. Det er det øyeblikket som desidert har gjort mest inntrykk. Og jeg tror ikke jeg er aleine. Enig og jeg var til og med voksen da den kom Anonymkode: 50292...9c7 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. februar 2019 #4 Skrevet 19. februar 2019 Todd og Cooper, da hun gamle damen setter Todd i skogen og kjører sin vei Og selvfølgelig Mufasas død.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #5 Skrevet 19. februar 2019 Scenen som får meg til å gråte mest er faktisk ikke når Mufasa dør, men da Mufasa kommer på himmelen og viser seg for Simba og har den talen om "remember who you are". Gråter hver eneste gang. Anonymkode: 89e0c...c5f 9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #6 Skrevet 19. februar 2019 Pinocchio synes jeg var skrekk og gru! Forferdelig film! 😞 Den lille havfruen 2 den elsker jeg! Tangled er skikkelig gøy. Tarzan❤️ Et kongeriket for en lama 😂 Mulan 😄 Er ikke så mange jeg kommer på som jeg synes er skikkelig bra men hverfall de jeg nevnte over utenom Pinocchio så klart! Anonymkode: f3db5...690 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. februar 2019 #7 Skrevet 19. februar 2019 Jeg gråter når den onde Simba dreper Scar den gode. 1
Gjest middagshøyden Skrevet 19. februar 2019 #8 Skrevet 19. februar 2019 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
Ti.09 Skrevet 19. februar 2019 #9 Skrevet 19. februar 2019 Løvenes konge. At Mufasa døde gjorde skikkelig inntrykk på meg! Reaksjonen til Simba når han finner faren sin....😥 Men åpningen til den filmen er helt fantastisk! Musikken og det øyeblikket når Simba presenteres for dyrene! 😍 Mulan. Liker alt ved denne filmen: Musikken, handlingen, karakterene. Spesielt Mushu var artig! 😂 Tornerose. Den eneste prinsessefilmen jeg så når jeg var mindre. Fin film med flott musikk og handlingen var bra! Syntes alltid prins Phillip var så kjekk! 😅😍 1
Gjest Krampus Skrevet 19. februar 2019 #10 Skrevet 19. februar 2019 De eneste Disney tegnefilmene jeg har likt var Todd og copper og Skjønnheten og udyret, men ikke så mye at jeg har spesielle øyeblikk jeg liker mest.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #11 Skrevet 19. februar 2019 Scenen som har gjort mest inntrykk er helt klart Mufasa vs Scar i Løvenes konge. Skjønnheten og udyret var og er vel favoritten min. Syntes scenen der Gaston stikker kniven i udyret oppe på taket av slottet, var grusom når jeg var liten. Liker også godt Pocahontas. Sangen "Farger i en vind" gråter jeg fremdeles av når jeg hører, synes den er så fin😅 Anonymkode: 01aeb...eca
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #12 Skrevet 20. februar 2019 Fikk frysninger når jeg fant ut at Peter Pan og de barna på øya egentlig var døde, det var vel det verste øyeblikket, og får meg til å grøsse da jeg ikke visste det før i voksen alder. Beste øyeblikket var vel slutten av filmen Hercules der han blir gjenforent med gudene, og den musikken som ble spilt o bakgrunnen ❤️ Anonymkode: 964cd...18e 1
Ti.09 Skrevet 20. februar 2019 #13 Skrevet 20. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk frysninger når jeg fant ut at Peter Pan og de barna på øya egentlig var døde, det var vel det verste øyeblikket, og får meg til å grøsse da jeg ikke visste det før i voksen alder. Beste øyeblikket var vel slutten av filmen Hercules der han blir gjenforent med gudene, og den musikken som ble spilt o bakgrunnen ❤️ Anonymkode: 964cd...18e Var de døde?😮 Hvordan fant du ut det? Det har ikke jeg tenkt over..Nå må jeg se den filmen på nytt! Jaaa, hadde helt glemt den scenen!😍 Fantastisk film med veldig god musikk, blant annet den som du nevner og den som Megara synger. 3
Gjest Winza Skrevet 20. februar 2019 #14 Skrevet 20. februar 2019 21 timer siden, Marriet skrev: Da Mufasa dør. Ingen over ingen ved siden. Det er det øyeblikket som desidert har gjort mest inntrykk. Og jeg tror ikke jeg er aleine. Da moren til Bambi dør en sterk konkurrent
Gjest Winza Skrevet 20. februar 2019 #15 Skrevet 20. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk frysninger når jeg fant ut at Peter Pan og de barna på øya egentlig var døde, det var vel det verste øyeblikket, og får meg til å grøsse da jeg ikke visste det før i voksen alder. Beste øyeblikket var vel slutten av filmen Hercules der han blir gjenforent med gudene, og den musikken som ble spilt o bakgrunnen ❤️ Anonymkode: 964cd...18e Det er vel bare en teori eller "creepypasta" som de kaller det?
Gjest Winza Skrevet 20. februar 2019 #16 Skrevet 20. februar 2019 11 timer siden, Skribent09 skrev: Løvenes konge. At Mufasa døde gjorde skikkelig inntrykk på meg! Reaksjonen til Simba når han finner faren sin....😥 Men åpningen til den filmen er helt fantastisk! Musikken og det øyeblikket når Simba presenteres for dyrene! 😍 Mulan. Liker alt ved denne filmen: Musikken, handlingen, karakterene. Spesielt Mushu var artig! 😂 Tornerose. Den eneste prinsessefilmen jeg så når jeg var mindre. Fin film med flott musikk og handlingen var bra! Syntes alltid prins Phillip var så kjekk! 😅😍 Scar sin død var tilfredsstillende i hvert fall Leste forresten akkurat nå at mufasa og scar ikke er brødre, jeg trodde alltid at de var det
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #17 Skrevet 20. februar 2019 11 timer siden, Skribent09 skrev: Var de døde?😮 Hvordan fant du ut det? Det har ikke jeg tenkt over..Nå må jeg se den filmen på nytt! Jaaa, hadde helt glemt den scenen!😍 Fantastisk film med veldig god musikk, blant annet den som du nevner og den som Megara synger. Var ei venninne som leste det et sted. Jeg fant det også på nettet men husker ikke linken. Men det gir faktisk mening når verken Peter Pan eller de barna ble voksne + at de levde i en alternativ verden 🙊 Anonymkode: 964cd...18e 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #18 Skrevet 20. februar 2019 On 2/19/2019 at 12:07 PM, Marriet said: Da Mufasa dør. Ingen over ingen ved siden. Det er det øyeblikket som desidert har gjort mest inntrykk. Og jeg tror ikke jeg er aleine. Enig. Så den igjen sammen med barna for noen år siden, og var ikke forberedt på at jeg skulle synes det var SÅ trist. Måtte faktisk gå ut på kjøkkenet, fordi jeg kjente at jeg ikke klarte å holde tårene tilbake, og ungene var såpass små da, at de ville vel lurt på hva som var galt med mamma Anonymkode: 0f8c5...f45 1
Ti.09 Skrevet 20. februar 2019 #19 Skrevet 20. februar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var ei venninne som leste det et sted. Jeg fant det også på nettet men husker ikke linken. Men det gir faktisk mening når verken Peter Pan eller de barna ble voksne + at de levde i en alternativ verden 🙊 Anonymkode: 964cd...18e Ja, det gir mening.
Maleficenta Skrevet 20. februar 2019 #20 Skrevet 20. februar 2019 Favoritten min må være den lille havfrue. Og liker godt sangen som ariel synger. Husker ikke hva den heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå