Gå til innhold

Toget har gått!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en kaffe med en venninne i går, kom innpå temaet barn.. Jeg sa litt forsiktig at.. "vi har snakket litt om å kanskje prøve på tredjemann" Da ropte venninne mi: "HVA??? Er du seriøs nå?? Toget har vel fått vel???" Jeg ble jo helt paff så jeg fikk ikke sagt noe annet enn "visste ikke at vi var sååååå gamle". Og venninna mu: "eh, JO! Det er dere!" Så flira hun... Altså.. Jeg og mannen er 33 og 38 år gamle... Jeg mener jo selv at toget IKKE har gått, og hva hun mener påvirker meg ikke, men jeg ble jo litt paff må jeg si.. Hva mener dere da? Litt artig å vite hva folk tenker 😊

Anonymkode: 605aa...053

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte dere måtte være i slutten av 40årene for å få et sånt svar, så nei, jeg synes ikke "toget har gått". Muligens har toget gått for venninna di, men det er jo gjerne en heelt annen sak. 

Anonymkode: c02ce...6c4

• Liker 21
Skrevet

Toget har ikke gått nei....

Anonymkode: 5135d...05c

• Liker 4
Skrevet

Absolutt ikke! Kjør på. :)

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok en kaffe med en venninne i går, kom innpå temaet barn.. Jeg sa litt forsiktig at.. "vi har snakket litt om å kanskje prøve på tredjemann" Da ropte venninne mi: "HVA??? Er du seriøs nå?? Toget har vel fått vel???" Jeg ble jo helt paff så jeg fikk ikke sagt noe annet enn "visste ikke at vi var sååååå gamle". Og venninna mu: "eh, JO! Det er dere!" Så flira hun... Altså.. Jeg og mannen er 33 og 38 år gamle... Jeg mener jo selv at toget IKKE har gått, og hva hun mener påvirker meg ikke, men jeg ble jo litt paff må jeg si.. Hva mener dere da? Litt artig å vite hva folk tenker 😊

Jeg kjenner flere som har fått barn når de var i 40 årene, dog var ingen av dem førstegangsfødende.

• Liker 3
Skrevet

Toget har ikke gått, nei. Høres ut som venninnen din er misunnelig? Mange får barn nr. 2 og 3 både i 30-årene og i 40-årene. Drit i hennes mening! 

Anonymkode: ad5d1...039

• Liker 8
Skrevet

Jeg fikk mitt eneste barn da jeg var 33 år, prøver på nr 2 nå. Venninnen din skulle visst at jeg har en 8 år eldre mann 😱

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går alltid et tog og dere er søren ikke gamle :) Kjør på! 

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en tåpelig ting å si av venninnen din! Hadde du vært 10 år eldre, men til og med da er det mange som får barn

33 år!? Det er da helt normalt å være førstegangsfødene i den alderen. 

Kjør på! Mistenker misunnelse fra venninnen din. 

Anonymkode: 56669...63e

• Liker 7
Skrevet

Mamma var 33 når hun fikk meg. Resultatet ble så som så.

Anonymkode: 66a13...856

• Liker 2
Skrevet

Jeg var 38 da sistemann ble født. Eller jeg fylte 38 to dager etter han ble født. Men likevel. Så nei toget har absolutt ikke gått! Helt tåpelig å si sånt så lenge du ikke er eldre enn 33.

• Liker 2
Skrevet

Er det du som er 33? Da syns jeg absolutt ikke det er for sent! Er det derimot du som er 38, så er jeg enig i at det er for sent, det er en del risiko forbundet med å få barn etter 35-årsalderen. 

Anonymkode: d005b...d87

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Herregud, selvfølgelig ikke. Hadde du vært 43, så. Høres ut som om venninna di er misunnelig, eller har en merkelig oppfatning av alder.

Skrevet

Vi var 34 og 42 da vi fikk sistemann

Anonymkode: 2340c...b7e

• Liker 1
Skrevet

Hva tenker den venninnen med egentlig? Dere må bo i en landsdel der det er vanlig at kvinner får barn fra slutten av tenårene av og litt ut i tjueårene bare.

Her i Oslo er det helt normalt og mest vanlig at kvinner får barn i tredveårene. Førstegangsfødende pleier å være rundt 30.

Selv var jeg nesten 33 da jeg fikk barnet mitt (fylte 33 to uker etterpå). Det er helt normalt statistisk sett.

• Liker 4
Skrevet

Det er ca. Da de fleste begynner på nr. 1 i Oslo🤣

Anonymkode: 6c7a4...44b

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mamma var 33 når hun fikk meg. Resultatet ble så som så.

Anonymkode: 66a13...856

Det sier vel mer om moren din enn alderen hennes...

Anonymkode: 69237...198

• Liker 3
Skrevet

Vi fikk nr 3 når jeg var 36 og mannen 53. Helt supert!

Anonymkode: 69237...198

Skrevet

Fikk nr 1 da vi var 35 og 39. Sånt er ganske vanlig i Oslo, så jeg synes venninna di er snodig. 

Anonymkode: 2016b...685

• Liker 3
Skrevet

vi var 42 og 44...

Anonymkode: 8216b...702

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...