Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #1 Skrevet 12. april 2005 ja jeg tenkte sat jeg skulle investerte i skikkelig merke dyremat og ikke bare den man kjøper fra matbutikken.. så jeg gjorde, da jeg kom hjem og helte oppi matskålen til pus var det hundemat jeg hadde kjøpt,.... jeg konsentrerte meg så fælt over at jeg skulle kjøpe kjøtt, og ikke noe annet, og prisen da som var hårreisende så nå sitter jeg her med maaange kilo hundefor og pus har ingen mat.. blir nok mat fra matbutikken nå ja... lommeboka mi har ikke råd til en til... synd ikke pus spiser hundemat ja,,,,
liv Skrevet 12. april 2005 #2 Skrevet 12. april 2005 kjenner du ikek noen som har hund da? Kanskje de kan kjøpe posen av deg?
Gjest Madeline Skrevet 12. april 2005 #3 Skrevet 12. april 2005 Har du kjøpt det i en dyrebutikk så kan du sikkert levere det inn selv om du har åpnet posen. Her jeg bor har de smaksgaranti på katte og hundeforet du kjøper. Liker ikke katten/hunden foret får du pengene igjen. Du trenger da ikke opplyse om at du ikke har hund. Er posen uåpnet er det ihvertfall ingen problem å levere tilbake.
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #4 Skrevet 12. april 2005 På flere produkter er det smaksgaranti. Jeg byttet inn åpnet Hills med Eukanuba.
Ugla Skrevet 12. april 2005 #5 Skrevet 12. april 2005 ... synd ikke pus spiser hundemat ja' date=',,, [/quote'] Pusen min liker hundefor. Når jeg bløter for til hunden, bruker jeg en gaffel og moser litt med t.d. leverpostei, eller hundens energitilskudd (eller noe annet "godt" for pus), som jeg gir til pus. Og pus spiser, og er fornøyd...
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #6 Skrevet 12. april 2005 er det ikke en grunn til at det heter kattemat og hundemat^? kan de virkelig gis om hverandre?
Gjest Madeline Skrevet 12. april 2005 #7 Skrevet 12. april 2005 er det ikke en grunn til at det heter kattemat og hundemat^? kan de virkelig gis om hverandre? Nei, den kan ikke gis om hverandre. Katter og hunder trenger forskjellig sammensetning av næringsstoffene. Får katten for mye av hundefor, blir den feilernært.
Ugla Skrevet 12. april 2005 #8 Skrevet 12. april 2005 Nei, den kan ikke gis om hverandre. Katter og hunder trenger forskjellig sammensetning av næringsstoffene. Får katten for mye av hundefor, blir den feilernært. Jeg sa jo ikke at katten min lever bare av hundefor da... Her var det snakk om hva pus LIKER... Og ja, den liker hundefor... Og den liker wienerbrød... men lever IKKE av wienerbrød... En rar pus jeg har, den liker omtrent alt, bortsett fra sjokolade. Den får jeg ha i fred... Og hunden min liker kattemat...
Cherie Skrevet 13. april 2005 #9 Skrevet 13. april 2005 en god del hundeeiere bruker kattefor til godbiter. Det er små og praktiske biter.
Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2005 #10 Skrevet 13. april 2005 Du kan jo eventuelt kjøpe deg en hund......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå