Gå til innhold

Penibelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne sendte meg et par bider av kjønnsorganet til sin nye partner i 40-åra. Hun spurte hva jeg syntes. Har ikke svart ennå, for bildene viser en veldig,veldig mørk penis og pung i forhold til huden omkring. Han er glattbarbert der nede. Mannen er etnisk norsk. Penishodet er bart, selv i slapp tilstand  selv om han  ikke er omskåret.Den er ikke unormalt stor, heller liten, synes jeg.Vet ikke hva jeg skal svare, men synes den virker litt underlig og anderledes enn andre jeg har sett. Noen som kan hjelpe meg? Tar til og med imot trolltips.

Anonymkode: ae937...404

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får fortelle venninnen din at hun ikke eier skam og anstendighet, for ikke å nevne respekt for andre menneskers privatliv når hun i det hele tatt kan tenke tanken på å dele noe slikt med andre!!! 

Anonymkode: c3805...cf8

• Liker 6
Skrevet

Å dele slike bilder av andre er faktisk ulovlig, det kan du svare venninnen din.

Anonymkode: 1606a...68b

• Liker 4
Skrevet

Herregud! 🤣

Anonymkode: 9e53f...75a

Gjest Alterego666
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å dele slike bilder av andre er faktisk ulovlig, det kan du svare venninnen din.

Anonymkode: 1606a...68b

Det er ikke ulovlig dersom både mannen som er avbildet og mottakeren av bildet samtykker. Alt som dreier seg om kropp og sex er ikke forbudt, selv i Norge.

Skrevet

Hvis mannen sendte det til en person som så sender det videre uten hans  samtykke er det ulovelig, tviler på at han i det heletatt vet at det har blitt videresendt.

TS: spør om hun tror gubben driver å deler bilder av vulvaen hennes til sine venner, og eventuelt om hun synes det hadde vært greit

Skrevet

Si nå for guds skyld ikke at "den der ser kjent ut."

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, draug 75 said:

Hahaha

Skrevet
2 minutter siden, draug 75 skrev:

Ts her. Takk for velmente svar! Det var ikke det at fikk dem som  var penibelt, men hvordan den var. Skal kjefte og si jeg ikke like at hun ga meg dem,men ville gjerne komme med noen synsekommentarer. 

Skrevet
3 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Hahaha

Nei, ingen fare. Men tror hun liker ham. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...