Gå til innhold

Hva avgjør om en mann vil gå ned på en kvinne eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noe jeg har tenkt litt over pga. en samtale jeg nylig hadde med en venninne, og håper på seriøse svar. 

Så, både min venninne og jeg har hatt i overkant av 20 sexpartnere, både fra forhold og mindre seriøse møter. Vi er begge i midten av tyveårene og ansett som attraktive(vi er ikke like, men samtidig litt samme type), men har veldig forskjellige erfaringer i senga. Hun fortalte meg nylig at ikke en eneste fyr hadde gått ned på henne. De har aldri spurt, aldri prøvd seg. Jeg må si jeg ble overrasket da jeg trodde alle med en viss "merittliste" hadde mottatt oralsex(sett at det et ønsket såklart, hvilket det er i dette tilfellet). Selv har absolutt hver eneste mann jeg har vært med gått ned på meg - uten spørsmål. Samtlige har gjentatt det hver eneste gang vi har ligget, så jeg antar at det har vært fornøyelig for de også. 

Så hva er greia? En annen bekjent av meg en god stund tilbake kunne fortelle det samme. Hun ble overrasket da jeg sa at jeg tok det litt som en "selvfølge". Det er jo svært vanlig, og for de andre rundt meg er det også det. En ting er om man ikke liker det eller ønsker det, det må man bare respektere, men her er det snakk om (attraktive) kvinner som VIL, men hvor mennene gang på gang ikke tar initiativ. Det skal jo litt til for at ikke en eneste en har prøvd seg? :P Jeg tviler også på at det er noe i veien med hygienen, men jeg ser ikke andre grunner? Vi har ulik smak når det kommer til menn, men likevel?

Andre her med lignende observasjoner?

Anonymkode: 938d7...125

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme erfaring som deg. ALLE menn jeg har vært med har utført oralsex. Både ved ONS, forhold og sånne halvseriøse greier. Ved ONS pleier som regel ikke jeg å utføre det (men det hender), men alle jeg har vært med har vært mer enn villig til å "go down there". Alle venninnene mine som jeg har snakket med dette om, har også samme erfaring.

Aner virkelig ikke hva årsaken kan være. Hygiene kan jo være et aspekt, men ved ONS er det vel ingen som er så freshe nedentil🙈

Anonymkode: e9a62...388

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser på det som en selvfølge, og det er noe jeg selv liker veldig godt å gjøre.

Men er det "full busk/skog", rar lukt eller ett kjønnsorgan jeg rett og slett finner frastøtende (bare skjedd en gang), så er det ikke noe jeg gjør.

• Liker 5
Skrevet

Fitta må være fin, uten hår og helt nyvasket.

• Liker 5
Skrevet

Oral på ons??? Hell no. Vil da ikke ha sykdommer. Fysj. 

Anonymkode: 16400...b4b

• Liker 3
Skrevet
47 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Jeg ser på det som en selvfølge, og det er noe jeg selv liker veldig godt å gjøre.

Men er det "full busk/skog", rar lukt eller ett kjønnsorgan jeg rett og slett finner frastøtende (bare skjedd en gang), så er det ikke noe jeg gjør.

Haha frastøtende faktisk 😅 Hva var greia?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke si slikt om andre, men har selv opplevd flere som frastøtende. Noen kvinner skjønner rett og slett ikke at en soppinfeksjon og eller bakteriell vaginose ikke er normalt, og når kjønnsorganen deres får fiskebrygga i Bergen til å lukte som roser skulle de tatt en tur til legen for lengst. Jeg har til og med gått så langt som å si det til dem, at dette ikke funker og at de må få behandling. Da har de sett ut som levendes spørsmålstegn, forstå det den som kan. 

Men liker ikke å gå ned på damer på ons, vil jo liksom ikke pådra meg en kjønnssykdom. Jeg ber heller ikke om at de skal gå ned på meg. Og til sist, noen vulvaer er bare mer attraktive enn andre så unntak har jo skjedd da. 

Anonymkode: 9823d...764

• Liker 8
Skrevet

Jeg har hatt i overkant av 20 partnere selv, og kan telle på en hånd hvor mange som på eget initiativ har gått ned på meg. 3-4 av dem er fra mer seriøse forhold, mens kun et par ons har gjort det. Skal sies at mesteparten av ons'ene mine ikke hadde oralsex involvert, men jeg har gitt mer enn jeg har mottatt😂 Jeg har aldri hatt høye forventninger til ons - og har bestemt meg for å 'aldri' ha det igjen, nettopp fordi de færreste er opptatt av kvinnens nytelse😂 Er ingenting galt med lukt, og har alltid vært glattbarbert/relativt hårfri. Kanskje det kan være fordi jeg har vært for sjenert eller ikke vist tegn på at jeg vil ha oralsex? Jeg har ingen svar, annet enn at du er heldig :)

Anonymkode: 1971d...df0

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt høye forventninger til ons - og har bestemt meg for å 'aldri' ha det igjen, nettopp fordi de færreste er opptatt av kvinnens nytelse😂

Jeg har helt motsatt oppfatning enn deg. De aller fleste menn jeg har møtt har vært veldig opptatt av min nytelse og mine behov. Og alle har gått ned på meg og sett ut til å nyte det🤷 Vet ikke helt hva det kan være, men som nevnt over her, kan jo lukt ha noe å si...

• Liker 3
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Asymmetri, "feil" farger her og der og størrelse på ting var helt forskjellig fra noe jeg har sett før eller siden.
Så helt maltraktert ut.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge den ser frisk ut og lukter deilig så går jeg gjerne ned og blir der lenge og...

• Liker 3
Skrevet

Ser for meg at hun kanskje er kjapp med å stappe den inn, at forspillet ikke er så langt. Det må jo være flow og god tid for at mannen skal åle seg ned. 

Anonymkode: 7fd22...f2f

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser for meg at hun kanskje er kjapp med å stappe den inn, at forspillet ikke er så langt. Det må jo være flow og god tid for at mannen skal åle seg ned. 

Ja tenkte lignende, hun avventer ikke nok til at de føler de bør gå veien.

En annen sak er det ts nevner om forskjellig smak ang menn...... Kanskje noen typer menn bare ikke tenker særlig over det? Er det den pågående typen kanskje? Som i at hun ikke er veldig frempå men heller lar dem føre?

Ser liksom for meg at ei dame som er mer frempå før sex vil lokke fram at mannen vil vise litt skills også, Erfo går han ned på henne. 

Anonymkode: db636...cf6

• Liker 2
Skrevet

Som mann så er det vel en blanding av hvor godt jeg liker dama, om hun er glattbarbert og ikke lukter vondt sant kåtskapen da som avgjør det da:-)

Oralsex er en viktig bit av sexen, trengs ikke hver gang men jeg kan si med engang til dere som har menn som går ned på dere og dere ikke gjør det samme tilbake...det er INGEN menn som syns det er greit og det vil bli ett issue langs veien på ett punkt.

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har helt motsatt oppfatning enn deg. De aller fleste menn jeg har møtt har vært veldig opptatt av min nytelse og mine behov. Og alle har gått ned på meg og sett ut til å nyte det🤷 Vet ikke helt hva det kan være, men som nevnt over her, kan jo lukt ha noe å si...

Samme her! Jeg har venninner som snakker om menn de har vært med som bare har peiset på og gjort seg ferdig uten å tenke på hennes nytelse. Jeg tviler ikke på at de menn finnes, men personlig har jeg aldri opplevd det. De jeg har vært med har alltid gjort ordentlig innsats. 

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan absolutt være en årsak! 

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja tenkte lignende, hun avventer ikke nok til at de føler de bør gå veien.

En annen sak er det ts nevner om forskjellig smak ang menn...... Kanskje noen typer menn bare ikke tenker særlig over det? Er det den pågående typen kanskje? Som i at hun ikke er veldig frempå men heller lar dem føre?

Ser liksom for meg at ei dame som er mer frempå før sex vil lokke fram at mannen vil vise litt skills også, Erfo går han ned på henne. 

Anonymkode: db636...cf6

Kan absolutt være relevant. Jeg vet ikke hvordan hun er i senga, kan liksom ikke se for meg at hun er sjenert heller, men hvordan man er i det daglige liv og i senga kan være som natt og dag såklart.

Takk for alle innspill!

TS

Skrevet

I all verden tenker jeg når jeg leser det. Det er noe av det beste jeg vet, å kunne gå ned på ei på ei dame med et friskt og deilig kjønn. Men vi er alle forskjellig, jeg opplever veldig sjelden at en dame vil ta den i munnen på eget initiativ 

Ha en fortsatt velsmakende dag ☺️

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

fiskebrygga i Bergen

Du mener nok Fisketorget.

Anonymkode: 640d9...94e

• Liker 2
Skrevet

Nyvasket og frisert så går jeg ned hver gang, elsker å slikke.

Var uheldig en gang å glemte og sniklukte før jeg gikk ned, aldri igjen.. Hun presterte til og med etter jeg var ferdig med å kjøre fingeren i musa for så å dra den under nesa mi.. Hun tenkte sikkert det var hot, men jeg sleit med å ikke brekke meg 🤮

Anonymkode: 82a08...7f5

Skrevet

Hva om jenta har stubber? 2-3 dagers skjegg? Faller hun inn under katagorien uapetittelig da?
Jeg kan nemlig ikke barbere meg nedentil hver dag. Får inngrodde hår, røde nupper og føler meg ikke akkurat så hot. Jeg barberer alltid området rundt kjønnsleppene, men venusberget må dessverre vente.

Anonymkode: 66f99...eb7

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva om jenta har stubber? 2-3 dagers skjegg? Faller hun inn under katagorien uapetittelig da?
Jeg kan nemlig ikke barbere meg nedentil hver dag. Får inngrodde hår, røde nupper og føler meg ikke akkurat så hot. Jeg barberer alltid området rundt kjønnsleppene, men venusberget må dessverre vente.

Anonymkode: 66f99...eb7

Av egen erfaring er ikke det noe menn bryr seg noe om. Stubber er kanskje ikke så behagelig, men uappetittlig er det definitivt ikke. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...