AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Hei og hopp dere!! Vurderer sterkt å få meg en helfor hest nå.. Har drevet med hest i 11 år nå, men aldri hatt "min egen" med alle utgifter. Jeg er klar over at dette koster PENGER! Og jeg vet at jeg har PENGER til dette dyret. MEN jeg vil høre hva dere bruker på hest i mnd? Har funnet stallplass som vil koste meg 3000/3500kr i mnd(Flis og Høy er inkl), vi er ikke helt ferdig diskutert ang det enda. Hesten vil stå på et sted med fine turmuligheter, bra stall med flere hester. Og det skal ikke være noe stevnedyr. Kun en hest som jeg skal ha tilpasset mitt bruk. Hovtrim på 300kr hver 5-6 uke(ja det er billig, men hesten er barfot og hun som utfører dette er super flink og har godt rykte!). Hva ellers bruker dere pengene på til hest?? Høres sikkert usikker ut og ikke ut som jeg kan dette.. Men tenker da på hvor ofte kjøper dere kraftfor(hvor mye får hesten da?), hvor mye koster kraftforet deg? Vil selvfølgelig rådføre meg med nåværende eier her og. Bruker dere mye penger på utstyr? Evt hva går det mest til her? Holder på med et budsjett og regner med å bruke 6-8000pr mnd på hesten. Er dette en ok sum? HVA tenker dere? Anonymkode: ea622...617
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå