Gå til innhold

Er du treg om morgenen???

Anbefalte innlegg

Skrevet
I så fall er kanskje dette vekkerklokken for deg :ler:

:ler:

Den er jeg redd for at hadde havnet ut av vinduet så fort jeg fant den igjen.

Jeg er ikke bare treg om morgenen, jeg har et farlig temperament også. :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Hehe. Fikk bilder i hodet av meg selv som febrilsk leter etter klokka for å stoppe den fæle lyden. :ler: Er morgengretten, blir vel enda mer gretten av det der.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg kom forresten til å tenke på et sted jeg bodde før. Der var det på en eller annen måte havnet en vekkerklokke inni veggen. Den ringte hver dag kl 07.00 og peip i ca en halvtime, helt til batteriet gikk tomt en vakker dag.

Gjest gjest1
Skrevet

Dette hadde antagelig vært klokka for meg. Er fullstendig ødelagt om morgenen, og trykker alt for ofte for mange ganger på klokka, med det resultat at hele familien forsover seg. ......

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg klarer meg med den jeg har. Det verste jeg vet er å bli vekt av vekkeklokka. Derfor våkner jeg nesten alltid en stund før den ringer. Legger klokka under dyna med fingen på avknappen. Med en gang den ringer, blir den skrudd av, og radioen satt på. Da har jeg nesten en halv time til å våkne på. Med radioen på er det ingen fare for at jeg sovner igjen. Denne måten har jeg vel brukt i 20 år nå og jeg har faktisk aldri forsovet meg til tross for at jeg er et skikkelig B-menneske. Hvis jeg måtte opp av senga for å lete etter vekkerklokka om morgenen, hadde jeg blitt sur.

Skrevet

*løpe å kjøpe til sambo*

Jeg har ingen behov for ei slik, men det er helt klart noe for min bedre halvdel...for jeg vet ikke om noen som er så treg å komme seg ut av senga om morran som han!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, men ikke så treig at jeg trenger å løpe etter vekkerklokka om morran :ler:

Genial oppfinnelse var det uansett :tommelsmil:

Skrevet
:plystre: Ikkje så mye att det betyr noe, bare det er etter klokke 6 :)
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ofte opp hele natten , så enkelte morgener kan bli litt tøffe selv for meg. Hvis jeg har kjøring dagen etter så kan det hende jeg må rette litt på formen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, jeg kan være kjempetreg om morgenen, men det er lenge siden jeg rettet på formen da heldigvis :o

Skrevet

Jeg er A-menneske og våkner 20 sekunder før vekkerklokka klokka 6 slik at jeg får slått den av før mannen våkner. Hen er IKKE A, men hvor i alfabetet han befinner seg..tja.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja' date=' jeg kan være kjempetreg om morgenen, men det er lenge siden jeg rettet på formen da heldigvis :o[/quote']

Hva mener du med å rette på formen?????

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun mener at hun bruker sentralstimulerende stoffer(narkotika) for å våkne og å komme i form. Noe som er ulovelig og sterkt vanedannende. Det er så og si umulig å slutte med det og mange faller tilbake etter mange år som nykter.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg sa ikke at jeg brukte det :evil: Lenge siden sa jeg ! og mange klarer faktisk å slutte å bruke det . Jeg holder ikke på med sånt lenger og kommer aldri til å gjøre det mere heller. Det er utrolig mange som sier slike tåpelige ting som deg. Alle kan vel komme litt skjevt ut , og det er faktisk noen som klarer å skjerpe seg!! Du må lære deg å ikke dømme alle sammen. Mange klarer seg faktisk veldig bra resten av livet...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...