Gå til innhold

Hvor mye har høna å si for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare ligget med 3 damer og har vært med samme damen i veldig mange år. Og når jeg hører andre si at 'neeei hun var kjedelig men f@tta var dritgod' Så blir jeg bare nysgjerrig. Hvor stor forskjell er det egentlig? Kan ikke huske at noen var bedre en den andre. Annet en en ex hadde god lukt fra hakket nedentil faktisk til fordel fra dama nå som ikke lukter særlig digg.

Anonymkode: 22e82...7a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høna og hakket?

Anonymkode: 3ca73...6d3

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høna og hakket?

Er vel ikke lov å si det vanlige ordet her. Så da blir det vagina.

Skrevet

Har aldri brukt høne, men brukte en helstekt kylling som fleshlight en gang..

Anonymkode: d4b53...aeb

• Liker 7
Skrevet

Det er veldig store forskjeller. Mange treffer ganske greit midt på, mens man virkelig husker de som er barberte, estetiske og lukter himmelsk. Også angrer man på de i motsatt skala. For meg har det en del å si. Jeg greier for eksempel ikke å være med en kvinne som ikke ser bra ut og lukter vondt der nede. Tror det også går på tiltrekning av lukt. Akkurat som kvinner klager på penis.

Anonymkode: b3f56...a05

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Er vel ikke lov å si det vanlige ordet her. Så da blir det vagina.

Vagina, ja. Det er det det heter.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er veldig store forskjeller. Mange treffer ganske greit midt på, mens man virkelig husker de som er barberte, estetiske og lukter himmelsk. Også angrer man på de i motsatt skala. For meg har det en del å si. Jeg greier for eksempel ikke å være med en kvinne som ikke ser bra ut og lukter vondt der nede. Tror det også går på tiltrekning av lukt. Akkurat som kvinner klager på penis.

Hva er en estetisk vagina for deg?

Anonymkode: 7e3a8...bf8

Skrevet

Må være glattbarbert og ikke lukte/smake vondt, en velholdt vagina lukter stort sett ingenting🙂

• Liker 2
Skrevet

Det er omtrent bare sånne typer som vil opp i rompa på folk som henger her på KG. Det har nok lite å si om det følger med en vagina.

Anonymkode: 2dfc6...dc2

• Liker 8
Skrevet

Dette har jeg også lurt på! Jeg har fått en del komplimenter på at jeg er trang og/eller føles bedre ut enn de fleste andre de har vært med...og jeg forstår ikke hvorfor? Jeg har aldri født, og tenker at de fleste andre på min alder i min situasjon er ganske like innvendig. Men tydeligvis ikke? Hadde vært interessant å lese seriøse svar fra erfarne menn her inne. 

Anonymkode: 1576e...718

Skrevet

Kjernemusklatur bruker å påvirke. Eller, jeg mener at de med mye kjernemusklatur, type trent den opp, ofte får mer muskulatur i skjedeveggene. Annen erfaring er at de med mer fett på kroppen ofte gir mer intens og samtidig *myk* følelse, dødsdeilig! Individuelle forskjeller som kurve, vinkel, dybde, og «skrukkete» skjedevegg har også noe å si. Men! Den største erfaringen er uansett at alle kjennes mer eller mindre likt ut etter å ha holdt på en stund, når de slapper skikkelig av og er veldig våte, så forskjellen varer ikke all verdens lenge🤓 Setter pris på litt hår der nede også, føles rett og slett deiligere.

Større variasjon er det med oralsex da, hvor forskjellig munner er. Her er det mye mer som virker inn på den med munnen; preferanser, teknikk, størrelse, erfaring, lyst, tenner, etc etc.

Lett å rote seg bort i viktigheten av slike variasjoner og erfaringer. Prøv å tenk på dette når du akkurat har hatt digg sex med dama di og er mett og full av gode følelser. Tipper du innser at det er sjukt uviktige ting å tenke på, som der og da faktisk ikke frister særlig. Dessuten; man vet ikke hva man har før man ikke har det lenger.

Anonymkode: 28ad5...aca

• Liker 4
Skrevet

Høna sier "bakk, bakk, bakk" og "klukk!" og det har lite med sex å gjøre.

Skrevet
12 timer siden, Noska72 skrev:

Må være glattbarbert og ikke lukte/smake vondt, en velholdt vagina lukter stort sett ingenting🙂

Trodde det var vulva man snakket om jeg... :blink: Vaginaen er jo på innsiden. 

Skrevet
1 minutt siden, Peanut skrev:

Trodde det var vulva man snakket om jeg... :blink: Vaginaen er jo på innsiden. 

Den satt! 😁

Anonymkode: c3934...4b6

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg også lurt på! Jeg har fått en del komplimenter på at jeg er trang og/eller føles bedre ut enn de fleste andre de har vært med...og jeg forstår ikke hvorfor? Jeg har aldri født, og tenker at de fleste andre på min alder i min situasjon er ganske like innvendig. Men tydeligvis ikke? Hadde vært interessant å lese seriøse svar fra erfarne menn her inne. 

Er en erfaren mann. Er ganske stor forskjell på vaginaen til damer. Noen er silkemyke, mere og mindre riller innvendig, trange, vide, dype, grunne og også stor forskjell på smak, lukt og utseende der nede. Men de aller fleste er bra nok så lenge de er renslige å fine😊

Anonymkode: 9a3da...ad4

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er en erfaren mann. Er ganske stor forskjell på vaginaen til damer. Noen er silkemyke, mere og mindre riller innvendig, trange, vide, dype, grunne og også stor forskjell på smak, lukt og utseende der nede. Men de aller fleste er bra nok så lenge de er renslige å fine😊

Anonymkode: 9a3da...ad4

Dette er interessant - fyren jeg sist lå med sa jeg kjentes ut som "fløyel" innvendig og at det liksom var så flott :P Akkurat det hadde jeg ikke hørt før. Er det mer positivt enn "riller" innvendig, eller hvordan fungerer det? 😂

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er interessant - fyren jeg sist lå med sa jeg kjentes ut som "fløyel" innvendig og at det liksom var så flott :P Akkurat det hadde jeg ikke hørt før. Er det mer positivt enn "riller" innvendig, eller hvordan fungerer det? 😂

Vil tro riller er best, da det gir enda mer friksjon.

Anonymkode: f6f65...cf3

Skrevet

Det handler i størst grad om jenta er flink til å knipe/kan tilpasse vinklene underveis. Når det er mye fuktighet og man har holdt på en stund har ikke den 'naturlige trangheten' noe å si.

Skrevet
På 18.2.2019 den 20.52, AnonymBruker skrev:

Det er veldig store forskjeller. Mange treffer ganske greit midt på, mens man virkelig husker de som er barberte, estetiske og lukter himmelsk.

"Estetisk" høne som "lukter himmelsk"? Det er vagina og vulva vi snakker om her. Det er kjøtt, hud, muskler, slimhinner, sekreter, kjønnslukt og hudfolder. Det er et kjønnsorgan og en fødselskanal, ikke et eksklusivt duftlys i fancy innpakning.
Ungdommen nå til dags, altså...

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...