Gå til innhold

Gjestebok eller noe lignende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått nyss i at det er vanlig med gjestebok eller noe lignende som gjestene skriver i eller skriver navnet sitt på.

Jeg vil tro at i og med at vi har invitert 23 gjester så vil en gjestebok bli i største laget for selskapet vårt. (tenker på at det blir mange ark som forblir tomme).

Er det noen som har noen ide om hva vi kan finne på som gjestene kan skrive navnet sitt på?

Skrevet

Nettopp - et slikt album hvor du kan lime inn bilder og andre minner.

Så kan du bruke et par sider som gjestebok, og fylle resten med minner fra før, under og etter bryllupet.

Første bildet av brudekjolen, kvittering på tiara, merkelappen fra strømpebåndet - kanskje tørke og presse hans corsage, et fint svarkort du fikk på invitasjonen, etc.

Skrevet

Eller en ramme med paspartout(?), hvor alle gjestene skriver navnet sitt. Så kan dere sette brudebilde i rammen.

Er et flott minne!

Skrevet
En kjevle :wink:

Ja, en kjevle eller en skjærefjøl var vanlig for ikke så mange år tilbake.

Gjest Anonymous
Skrevet

Blir det mye å både ha kjevle og gjestebok??

I gjesteboken kan jo folk f.eks skrive noen ord hvis de ønsker, på kjevlen blir det kun navn...

Skrevet

I gjesteboken kan jo folk f.eks skrive noen ord hvis de ønsker, på kjevlen blir det kun navn...

Jeg personlig ville holdt meg til en ting.

Gjest gjesta
Skrevet

Kjevle var en kul ide ;)

Men tror jeg skal velge album, så de kan skrive hilsen også. Og kanskje lime inn bilder av de som skriver vedsiden av.

Skrevet

Vi vil ha begge deler. Var i et bryllup i sommer der de hadde begge deler. Synes det var veldig fint og greit jeg.

Skrevet

Det har ikke jeg tenkt på.. Gjestebok må man jo ha! Takk for tipset :) Enig med Dark Angel om at album er det beste. Da kan man lime inn bilder av gjestene osv. Men det finnes sikkert bøker som er spesiallaget til akkurat dette...

Gjest gjest1
Skrevet
Det har ikke jeg tenkt på.. Gjestebok må man jo ha! Takk for tipset :) Enig med Dark Angel om at album er det beste. Da kan man lime inn bilder av gjestene osv. Men det finnes sikkert bøker som er spesiallaget til akkurat dette...

Vi skal bruke eit slikt scrapbook-album til kombinert gjestebok og bryllups-album. Sidan arkene kan tas ut og flyttast på som ein vil (ringperm-løsning) kan vi sette inn bilder innimellom helsingane, etter bryllupet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...