Lusifer89 Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Hei. Her i heimen har vi nylig fått en liten katt. Jeg er helt ny på dette, så håper jeg kan få noen gode råd ifra dere. Vi har fått resept til ormekur "profender". Skjønner at dette skal settes i nakken intil huden. Men er litt usikker på hvor mye, skal hele tuben brukes per gang? eller halve ol? Og hvor ofte burde jeg gi han dette? Tanken er at han blir utekatt til sommeren. På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #2 Skrevet 18. februar 2019 Dosering skal stå på pakken. Ormekur trenger en utekatt rundt 2-4 ganger i året avhengig av hvor stor jeger det er. Anonymkode: a7500...507
Mimin Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 Vi gir hver 6 mnd til våre, har 2 katter som er en del ute og jakter
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #4 Skrevet 18. februar 2019 Husk at det er ikke forebyggende, så er ikke vits i å gi kuren nå før den har vært ute! Våres katt får det hele tiden så vi må gi det ofte. Men veterinæren sa at vi måtte vertfall vente 3 mnd imellom. Vi gir når vi ser symptomer på orm. Anonymkode: 0ba93...7c6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå