AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #21 Skrevet 19. februar 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette gjør da også bring. Så der er de like. Her henger de dyre pakker utenpå postkassen, så hvem som heldt kan stjele, mens postnord leverer kun på døra. Synes både bring og postnord er like ustabile. Men postnord leverer hurtigest her jeg bor. Anonymkode: 9b139...8a2 Så rart. Her tar posten med pakken til nærmeste butikk med postutlevering hvis de ikke får plass i postkassen. Enkelt og greit, og mye tryggere for meg. Anonymkode: cdf3c...89f 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #22 Skrevet 19. februar 2019 Jeg har også dårlige erfaringer med PostNord. Fikk til slutt tilbud om å blokkere adressen min for levering på dør, ettersom jeg sendte melding til dem og avsender med bilder hver gang jeg fikk pakker levert i snøen utenfor døren, - både med og uten plast rundt. Nå må jeg reise til en usentral terminal, men det er bedre enn våte bøker. Anonymkode: 4ad2a...07b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #23 Skrevet 19. februar 2019 Har fått mange pakker levert med PostNord over flere år. Aldri hatt problemer. Eller, det var vel noe tull en gang, men tror det var like mye utleveringsstedets feil som PostNords. Jeg fikk aldri hentemelding på sms om at pakken var kommet til utleveringssted, noe jeg kunne se på sporingen at den var. Var lite hjelp å få så lenge jeg ikke hadde fått sms, da var ikke pakken kommet sa de, hjalp ikke at jeg sa at sporingen viste at den var levert. Men jeg lasta ned appen og viste de sporingen, så gikk de å leita og fant pakken. Anonymkode: e7476...161
Brimi Skrevet 19. februar 2019 #24 Skrevet 19. februar 2019 Veel, har opplevd mange feil med PostNord, men siste tok kaka for min del. Hadde bestilt utlevering i Post i butikk, men pakken kom til PostNord sitt utleveringssted🙄 Sist jeg sjekket så er ikke PostNord en butikk! 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #25 Skrevet 19. februar 2019 Her bestilte jeg endel hos Platekompaniet tidligere, men det har jeg sluttet med etter at de begynte med PostNord. De legger pakkene oppå postkassestativet, hvis de er for store for postkassen! 😮 Synes dette er helt hårreisende. Var bare flaks at jeg kom hjem tidlig nok til å se pakken før noen andre snappet den (bor sentralt, mange folk går forbi postkassestativet). Og så hadde det selvsagt begynt å regne. Så bøkene mine fikk krøllete sider, og det er IKKE så fint 😞 . Da jeg sendte klagemail og spurte om hvorfor i all verden de bare kunne legge en pakke med igjen oppå stativet på denne måten, sa de bare at de fleste kundene foretrekker at pakker blir lagt igjen slik, så slipper de å få pakkelapp og hente pakken på posten. Da ble jeg både oppgitt over PostNord og "folk flest", og Platekompaniet som har valgt å bruke denne tjenesten... Anonymkode: 2caea...869 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #26 Skrevet 19. februar 2019 Postnord hadde avtale med avisbudet der jeg bodde før, slik at pakker ble levert på dørmatta sammen med avisa. Det var ganske greit, siden jeg kunne ta inn pakken ganske raskt. Jeg fikk også melding når pakken var levert. Jeg bodde uansett i blokk, så vær var ikke noe problem. Dette fungert ihvertfall bra i prinsippet. I praksis fikk jeg ikke meldingen før mange timer senere. Noe som kunne blitt et problem for en annen person, om jeg ikke hadde vært så snill som jeg er. Jeg ventet en bok, så da jeg en travel morgen så en bokformet pakke la jeg den inn i gangen før jeg sprang til bussen. I løpet av dagen begynte jeg å lure på hvor det ble av den meldinga jeg var blitt vandt til. Så kom jeg hjem og skulle åpne pakken, men noe på adresselappen fikk meg til å stusse. "3C" sto det på slutten av adresselinja. Jeg ble tenkte budet må ha vært dyktig, siden jeg tross alt bodde i 3A. Heldigvis så jeg litt nøyere på lappen, og oppdaget et helt ukjent navn. Heldigvis visste jeg at nøkkelbrikken min åpner ytterdøren til alle oppganger i blokka, så det var lett å ta en tur til inn i den andre oppgangen og titte på postkassene. Joda, der min postkasse sto i min oppgang hang det en postkasse med samme navn som på pakken. Jeg gikk videre opp til det som tilsvarte min leilighet, ringte på og avleverte pakken med forklaring. Hun skulle ta seg av krasse mailer til postnord, noe jeg tror hun gjorde siden vi begge var klar over hva som kunne hendt om pakken var blitt levert i 3B (blokkas narkomane tjuvradd bodde der). Det var siste gangen jeg bestilte levering på dørmatta. Anonymkode: 03ad4...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #27 Skrevet 19. februar 2019 Som regel leverer de mellom kl 17 og 21 Anonymkode: f5582...a22
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. februar 2019 #28 Skrevet 19. februar 2019 Har bare positive erfaring med PostNord aldri opplevd noe problem med dem. 1
skrue Skrevet 19. februar 2019 #29 Skrevet 19. februar 2019 Jeg har heller ikke hatt noen problemer med leveringer derfra enten det er i postkassen eller via henting i butikk. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #30 Skrevet 19. februar 2019 Har stort sett bare gode erfaringer med PostNord, men stoler mer på Posten/Bring. Anonymkode: b8f60...7e3
Thjelp Skrevet 19. februar 2019 #31 Skrevet 19. februar 2019 Har aldri hatt problemer med post nord. Nå har kun jeg fått butikklevering da jeg bor for langt ute på bygda til andre alternativer. Fått pakkene til tiden og noenganger også før tiden faktisk, og via Appen synes jeg alltid at jeg har full kontroll og får info vis det skulle dukke opp forsinkelser 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #32 Skrevet 19. februar 2019 Bestille flere kilo kattesand, fordi de lovet å levere på dørmatten . Bor i blokk og har ryggproblemer. De skulle ringe når de var her men når typen kom hjem fra jobb sent den kvelden kommenterte han:"det stod masse pappesker nede ved heisen og foran trappegangen...". Klissvåte. Der ble de plassert midt foran trappene til blokken, på bakken. Hvor lenge har de lagt der og sperret ? Andre gangen fikk vi sms med tidspunkt før kl 16. Jeg var hjemme den dagen og ventet. Kl 14 får jeg sms. "Vi har forsøkt å levere pakke til deg men ingen var hjemme. Du må avtale nytt tidspunkt" !!! Dette var en veldig viktig pakke som skulle brukes samme dag. Etter 4 telefoner og et par ned til lageret deres, så var det en snill gutt som tok med pakken vår fra lageret og kjørte den til oss etter arbeidsdagen sin. Han bodde heldigvis i nærheten og skulle samme vei. Fikk pakken 21. Har fått den sms'en annen gang også! Jeg blir så sint. Ikke har de ringt meg. Ikke har de ringt på. Tror sjåførene er overbelastet og bruker det elendige systemet til postnord til nødløsninger på rutene sine. Vanskelig å ikke eksplodere når de påstår at de har vært innom. Men transportsjåførene har det nok ikke så stressfritt med tidsfristene sine... Men postnord ? Møkkafirma Anonymkode: c14aa...b68 1
Husholdning1 Skrevet 19. februar 2019 #33 Skrevet 19. februar 2019 Har kun gode erfaringer. Det som skal komme kommer når det skal. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #34 Skrevet 19. februar 2019 Unngår nettbutikker som bruker PostNord. En gang kjøpte jeg en vare på salg som aldri kom frem. Etter mye frem og tilbake fant jeg ut at den hadde blitt returnert til avsender siden jeg «ikke hadde hentet den» på tross av at jeg aldri hadde fått beskjed. Da bestilte jeg varen på nytt, og den ble ikke levert til et utleveringssted i nærheten av meg men til et over en times kjøretur unna! Forklaringen til PostNord var at det «ikke var plass på valgt hentested», så da var det visstnok innafor å kjøre pakken en halvtime i motsatt retning fra der butikken hadde utsalgssted... På dette tidspunktet var ikke varen lenger på salg så da pakken igjen ble returnert til butikken kontaktet jeg de og klaget, og de fikk sendt pakken til meg. Da kom det en mann fra PostNord på døra sent en kveld. Han kjørte sedan og hadde en unge i barnesete baki bilen... Så der hadde de tydeligvis enten leid inn det de kunne få tak i av folk som hadde en kjørbar bil eller så var det en ansatt som måtte ta med seg pakken på vei hjem fra jobb. Andre ganger har PostNord prestert å levere pakkene mine til diverse, ganske tilfeldige, hentested 20 minutters kjøring fra der jeg bor, fremfor et av de mange som ligger i nærheten. Anonymkode: df19c...3fa 1
Maskinfører Skrevet 10. oktober 2022 #35 Skrevet 10. oktober 2022 Fullstendig rævva selskap de skulle levere dusjkabinett hos meg i dag klokken 17:00 fikk sms om at det blir utsatt til den 12.10.2022 så går nok da i retur da jeg ikke har råd til flere dager med fri 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #36 Skrevet 10. oktober 2022 Har aldri hatt problemer med PostNord. Har sikkert brukt de tretti ganger de siste årene. Anonymkode: 90ab4...e1d 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #37 Skrevet 10. oktober 2022 Elendig firma. Pakkeautomatene dems funker ikke, åpner seg ikke, ringer man service nummeret som står på automaten blir det bare lagt på etter et sekund. Tar en time å få svar på chat og halvannen time å få svar på kundeservice nummeret Gjentatte ganger har dette skjedd og hver gang må jeg endre bestillingen sånn at de sender den fra pakkeautomaten til butikk og tar meg to uker lengre å vente på pakken. Har aldri hatt problem med andre pakkeautomater fra Posten kun post nord og ingen på kundeservice har svart meg på hvorfor Anonymkode: 5dcc2...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #38 Skrevet 10. oktober 2022 Føler det er litt flaks om det går bra å bruke dem eller ikke. De mister pakkene/ leverer feil 50% av gangene, og gjør rett 50% av gangene. Anonymkode: eea38...987 1
Maskinfører Skrevet 10. oktober 2022 #39 Skrevet 10. oktober 2022 De 3 000,- i tapt arbeidsinntekt skal Faktureres Postnord mistenker det blir 6 000,- som skal faktureres for de holder nok ikke avtalen på onsdag heller jaja 7 dager uten dusjmulighet da 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. oktober 2022 #40 Skrevet 10. oktober 2022 Hater Postnord. Skulle vært tvangsavviklet. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå