Gjest Nimbi Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Hei! Kjøpte tannbleking hos tannlege for 1800 kr. Brilliant smile med 6 % hydrogenperokside. Det var strips som man bruker 1 time hver dag i 14 dager. De sa at man kunne ikke forvente sjokkhvite tenner, men noen få nyanser. Har brukt opp blekingen men ser ikke noe forskjell med det blotte øye. Tok før og etterbilde og kan se en anelse forskjell. Men tror ingen andre merker det. Har i tillegg brukt en skinne som jeg hadde etter tannregulering, for å holde stripsen bedre på plass. Er det en begrensning hvor hvite ens egne tenner kan bli? Bruker sammenligne tennene med det hvit i øynene og da er tennene gule i forhold. Men mange jeg ser på f.eks. tv har helt hvite tenner når man sammenligner tennene med øynene deres. Og det er programledere f.eks. ikke Kardashians. Hadde håpet på litt bedre resultat etter å ha brukt såpass med penger på dette. Mer info her. De skriver man gjennomsnittlig lysner med 7 nyanser: https://www.brilliantsmile.com/whitening-strips-treatment
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #2 Skrevet 18. februar 2019 Jeg ville ha klaget til dem og krevd å få pengene tilbake. Dette er svindel på høyeste nivå Anonymkode: 18858...c47 1
Gjest Nimbi Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ha klaget til dem og krevd å få pengene tilbake. Dette er svindel på høyeste nivå Anonymkode: 18858...c47 Har vurdert det. Men tenkte at de kanskje ikke har noe å sammenligne med og sier det bare er sånn. Kan kanskje vise før og etterbilde hvis de nekter?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #4 Skrevet 18. februar 2019 Det finnes en drøss tråder om dette. Anonymkode: dbd4e...c81
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #5 Skrevet 18. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes en drøss tråder om dette. Anonymkode: dbd4e...c81 Hva så!! Anonymkode: 18858...c47 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #6 Skrevet 18. februar 2019 https://www.google.com/search?client=firefox-b&ei=UyBrXOuaGcbp6QTN_p7IAg&q=kvinneguiden+tannbleking&oq=kvinneguiden+tannbleking&gs_l=psy-ab.3..0i30.22929.27951..28929...4.0..0.86.1122.18......0....1..gws-wiz.......0i71j0i7i30j0i8i7i30.F9lu8qbfwJU Anonymkode: dbd4e...c81
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #7 Skrevet 18. februar 2019 Er det ingen av tannlegen sine blekemiddel som funker? Har veldig misfargede tenner og tenkte å etterlyse tannblekemiddel jeg kunne ta med hjem Anonymkode: f86f9...30d
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #8 Skrevet 18. februar 2019 4 timer siden, Nimbi skrev: Hei! Kjøpte tannbleking hos tannlege for 1800 kr. Brilliant smile med 6 % hydrogenperokside. Det var strips som man bruker 1 time hver dag i 14 dager. De sa at man kunne ikke forvente sjokkhvite tenner, men noen få nyanser. Har brukt opp blekingen men ser ikke noe forskjell med det blotte øye. Tok før og etterbilde og kan se en anelse forskjell. Men tror ingen andre merker det. Har i tillegg brukt en skinne som jeg hadde etter tannregulering, for å holde stripsen bedre på plass. Er det en begrensning hvor hvite ens egne tenner kan bli? Bruker sammenligne tennene med det hvit i øynene og da er tennene gule i forhold. Men mange jeg ser på f.eks. tv har helt hvite tenner når man sammenligner tennene med øynene deres. Og det er programledere f.eks. ikke Kardashians. Hadde håpet på litt bedre resultat etter å ha brukt såpass med penger på dette. Mer info her. De skriver man gjennomsnittlig lysner med 7 nyanser: https://www.brilliantsmile.com/whitening-strips-treatment Det er begrensninger på hvor hvite tenner kan bli. Og om man bleker for mye så blir tennene gule fordi tannbeinet begynner å skinne igjennom emaljen. Og det kan ikke repareres. Anonymkode: 96066...7a1 1
Gjest Nimbi Skrevet 21. februar 2019 #9 Skrevet 21. februar 2019 På 18.2.2019 den 23.27, AnonymBruker skrev: Det er begrensninger på hvor hvite tenner kan bli. Og om man bleker for mye så blir tennene gule fordi tannbeinet begynner å skinne igjennom emaljen. Og det kan ikke repareres. Anonymkode: 96066...7a1 Vet ikke hva som er tilfellet her. Men tror nok ikke de er bleket for mye. Må kanskje bare høre med tannlegen jeg kjøpte de hos.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #10 Skrevet 21. februar 2019 Jeg fikk synlig hvitere tenner med bare 2 Crest white strips, så dette hørtes ut som en dårlig behandling. Anonymkode: 6106c...87f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå