Gå til innhold

Når kan jeg nyte sex igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eksen ble enige om å avslutte forholdet for ca 6 uker siden etter ett par år sammen. Selv om det var til det beste er savnet der fortsatt. Jeg drar ut og er sosial, men jeg føler det kommer til å ta tid før jeg er intim med andre igjen.

Jeg føler selv at jeg til vanlig er en seksuell dame, men nå føler jeg ingenting og er redd for å bli helt aseksuell...

Hvor lang tid tok det før du var seksuell aktiv og følte deg klar for det etter brudd?

Jente 28

Anonymkode: 933f8...992

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta den tiden som trengs. Det er viktig å komme i gang med litt dating og mannebekjentskaper men trenger ikke ha sex før du selv er klar! 

Men å treffe det motsatte kjønn på date og andre steder kan gjøre at man raskere kommer over kjærlighetssorg!

Anonymkode: 20182...c8d

• Liker 1
Skrevet

Flere med erfaringer? 

Ts 

Skrevet

Par måneder når jeg ble dumpet, par dager når jeg selv har dumpet. 

Dette må du bare finne ut av selv, men ikke se bort ifra at den kjipe følelsen du sitter med nå, slipper taket raskere enn du tror. 
Ta tiden til hjelp:)

Skrevet

Da det ble slutt med han jeg har elsket høyere enn noen annen, og fortsatt elsket han, da det ble slutt. Så tok det meg 1 år, før jeg startet å date og ha sex igjen. 

Anonymkode: d999b...df0

Skrevet

Takk for svar!

Tror jeg trenger tid før jeg kommer helt over han.

Føler det virker skummel å skal date og være intim igjen. Redd for å bli avvist og såret...

ts.

Skrevet

For min del gikk det kanskje et år før jeg følte meg klar for sex etter (siste) brudd  - og cirka 1 og et halvt år før jeg faktisk hadde det... (Måtte jo treffe noen som var bryet verdt 🙂)  Men jeg er eldre enn deg, og forholdet hadde vart lenger, så kanskje du svinger deg rundt litt raskere...?

Skrevet

Huff. Jeg er på 4.året og 0 dater. Vil bare ha eksen jeg, så jeg selvskader meg selv og går til han. Dum som jeg er. Han dater ny også, men hun vet ikke om meg. Det er er mareritt. Jeg vil jo bare ha han for meg selv.

Anonymkode: d32fe...b03

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Jeg er på 4.året og 0 dater. Vil bare ha eksen jeg, så jeg selvskader meg selv og går til han. Dum som jeg er. Han dater ny også, men hun vet ikke om meg. Det er er mareritt. Jeg vil jo bare ha han for meg selv.

Anonymkode: d32fe...b03

Til TS: Ingen grunn til å forhaste seg eller få panikk ihvertfall.  Kropp og følelser tar gjerne vare på hverandre.  Til deg som bare vil ha eksen: Forhast deg gjerne LITT.... Eller prøv å søk hjelp. Dette høres ikke sunt ut!

• Liker 1
Skrevet

Flere med erfaringer? 

Ts 

Skrevet

Ikke stress med det...Kanskje lettere sagt enn gjort. Før du vet ordet av det møter du en ny fyr igjen, og har du de riktige følelsene så blir du jo tent på han, og ting skjer...De fleste damer er skapt slik at vi må ha den rette kjemien og følelsene for en fyr for å tenne..Da kommer ting av seg selv, enten det tar noen uker til før du treffer han eller kanskje flere måneder...Ha tålmodighet;-) Ikke vits å ha sex bare for å ha sex (f.eks i fylla med one night stands) - bare for å teste seg selv for å kjenne etter om man "fungerer" seksuelt (snakker av egen erfaring)...Det har aldri ført noe bra med seg syns jeg da..

• Liker 1
Skrevet

Tok 2 år med meg. Veldig seksuell til vanlig. Første månedene klarte jeg ikke onanere heller. Men så løsnet det. Etter to år klarte jeg å date, og endelig har jeg funnet en jeg virkelig kan nyte sex med igjen, og faktisk bedre sex enn med eksen også som jeg trodde var umulig. Ta den tiden du trenger, det løsner til slutt :)

Anonymkode: 6b94b...995

• Liker 1
Skrevet

Samme her!

Er egentlig ganske seksuell, men er nærmest aseksuell nå rett etter bruddet. Men det går litt opp og ned. Noen ganger onanerer jeg, men veldig mye mindre enn før, jeg nærmest tvinger meg selv til det. Og så får jeg gjerne en periode der jeg ikke klarer i det hele tatt. 

Traff en gammel flamme og da tente jeg skikkelig, men nå som jeg ikke har sett han på noen uker, så er jeg aseksuell igjen...

Jeg tipper vel at det bare er kroppen som er sliten og ikke helt i balanse. Det ordner seg nok. Jeg tar det som et tegn på at jeg trenger litt tid for meg selv.

Anonymkode: 3fa15...ff8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...