Gå til innhold

Sexhibition 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken dag er best å dra? Fredag eller lørdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer der i år, når er det? 

Anonymkode: 1addf...9c3

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg var det for ca 12 år siden, og synes det var ganske blodharry.

Misforstå meg rett, jeg er sexpositiv og glad for at tilbudet eksisterer. Var der med daværende kjæreste med samme grunnholdninger ift sex. Likevel altså, not my cup of tea.

Hadde blitt glad om det er blitt bedre, da. Ønsker ikke å virke dømmende.

Hva liker du/dere med Sexhibition siden dere kommer tilbake?

Skrevet

Hva er sexhibition? :)

Anonymkode: 91e70...17b

Skrevet

Eksisterer det fortsatt?

Anonymkode: b0c6f...95c

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer der i år, når er det? 

Anonymkode: 1addf...9c3

23.-24. august tror jeg det sto. Se link lenger ned i svaret mitt, der står det litt om det.

2 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg var det for ca 12 år siden, og synes det var ganske blodharry.

Misforstå meg rett, jeg er sexpositiv og glad for at tilbudet eksisterer. Var der med daværende kjæreste med samme grunnholdninger ift sex. Likevel altså, not my cup of tea.

Hadde blitt glad om det er blitt bedre, da. Ønsker ikke å virke dømmende.

Hva liker du/dere med Sexhibition siden dere kommer tilbake?

Har vært der en gang før, for 20 år siden. Og har lyst til å ta turen igjen, nå som vi er mye mer utforskende enn vi var da, og denne gangen ha med meg han.

Håper det har blitt bedre enn jeg har hørt. Men vi tar turen for gøy, bor på hotell og har med oss nok morsomme ting til at den blir en deilig natt i byen.....

Jeg liker sex, liker fokuset på sex, kan forsåvidt også tenkte meg til å dra til både Danmark og Tyskland for samme ærend.... Det kommer etterhvert 😉

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er sexhibition? :)

Anonymkode: 91e70...17b

https://www.sexhibition.no/index.php/home/hva-er-sexhibition

Gjest Alterego666
Skrevet
12 timer siden, *Mocca* skrev:

Har vært der en gang før, for 20 år siden. Og har lyst til å ta turen igjen, nå som vi er mye mer utforskende enn vi var da, og denne gangen ha med meg han.

Håper det har blitt bedre enn jeg har hørt. Men vi tar turen for gøy, bor på hotell og har med oss nok morsomme ting til at den blir en deilig natt i byen.....

Jeg liker sex, liker fokuset på sex, kan forsåvidt også tenkte meg til å dra til både Danmark og Tyskland for samme ærend.... Det kommer etterhvert 😉

God og positivistisk innstilling! Håper dere har det ball.😎🔥

Skrevet

Jeg har hørt så mye dritt om det, at jeg ikke har hatt lyst å delta. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Nå ble jeg faktisk litt nysgjerrig og fristet her.....🤩🤓

Skrevet
13 timer siden, *Mocca* skrev:

23.-24. august tror jeg det sto. Se link lenger ned i svaret mitt, der står det litt om det.

https://www.sexhibition.no/index.php/home/hva-er-sexhibition

Jeg vet ikke noe om dette, men ler meg ihjel over beskrivelsen i linken over! 😂😂

Burde kanskje skaffe seg en PR-agent som kan skrive, dette var forbi amatørmessig og harry.. 😂 

"Desverre døde mange i gruppen" så HIV-saken mistet litt fokus? Wtf?? 😳

Kjenner jeg er for ung og attraktiv til å være i målgruppen.. 😂 

Anonymkode: 503d9...d25

Skrevet

Var der ifjor, det var for det meste en klein opplevelse. Mye eldre menn med de unge thaikonene sine og ellers et ganske ulekkert klientell. 

Anonymkode: c3d77...14c

• Liker 6
Skrevet
47 minutter siden, Alterego666 skrev:

Nå ble jeg faktisk litt nysgjerrig og fristet her.....🤩🤓

Så gøy!

At det også er negative omtaler gjør meg ikke mye, jeg vet at folk forventer forskjellige ting fra det også.

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var der ifjor, det var for det meste en klein opplevelse. Mye eldre menn med de unge thaikonene sine og ellers et ganske ulekkert klientell. 

Anonymkode: c3d77...14c

Fint å høre andres erfaringer og.

Andre som har vært der de siste årene må også gjerne si sin mening. Hvem vet, kanskje vi heller skal satse på Danmark og heftigere arrangement..... (Har ikke lyst til å hoppe rett til Tyskland....må avansere oppover så ikke mindre arrangementer føles ræva i sammenligning 🤭)

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, *Mocca* skrev:

Har ikke lyst til å hoppe rett til Tyskland....må avansere oppover så ikke mindre arrangementer føles ræva i sammenligning 🤭

Sikkert lurt å ta det skrittvis som et par. Min partner og jeg er på vei inn i shibari-universet med hyppige, små museskritt.

Skrevet
1 time siden, SlemUlv skrev:

Skal kanskje hit istedenfor jeg http://www.kinkferansen.no/

Den har jeg ikke hørt om før.... Kom litt brått på denne gang, men kanskje noe vi skal sjekke ut til neste år

Gjest Alterego666
Skrevet

Helt nytt for meg, kolliderer med familieselskap (på så mange måter).

Takk for info!

Skrevet

Det derimot så ut som et seriøst arrangement. :)

Anonymkode: 503d9...d25

Skrevet

Skal innrømmes at Sexhibition kunne vært bedre, men vi tar det for det det er.

Vi ordner barnevakt, tar en helg i Oslo, slapper av, tusler rundt, ser etter om det var noe interessant på duoshop f.eks, og på kvelden tar vi tur innom sexhibition for litt underholdning, se litt på hva de selger der (fant en herlig flogger der et år).

Ikke besøkt kinkferansen enda, men det står på listen. Eller se hva som finnes av lignende events rundt i naboland/nord-europa

Anonymkode: f2547...1f3

• Liker 1
Skrevet

Jeg ha vært på 4 kinkferanser.. De tre første, også den i fjor :)

I fjor fikk jeg prøve fireplay fra en fra USA.. Gøy. 

Skrevet

"Lovlig penetreringshow"..... Antar det da er live eksplisitt sex på programmet? Ikke verst i såfall... Da KAN det jo være verdt å dra....

Anonymkode: 0f468...417

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...