Gå til innhold

Hopp på reiser . I fellesferien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av folk  her som har tatt en så kallet hopp på tur.

Vi har fått litt tekniske  problemer og får ikke bestilt ferie før seint i år. Da  foreslo jeg en sånn reise. Aldri prøvd men hørt om flere som har.  Men mannen setter seg helt på vranga her. Og tror det er bare tull og lureri og ferien blir helt grusom. 

Stemmer det?

Anonymkode: b5e34...67d

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor dere havner.

Anonymkode: 00fcc...673

Skrevet

Tenkte å ta spesifisert reise . Litt tryggere  man ser ho hvor man reiser da.  

Anonymkode: b5e34...67d

Skrevet

Jeg har reist på mange restplass-turer nettopp fordi det er så vanskelig å få avklart ferien lang tid i forveien.  Det finnes massevis av restplasser hvor bosted er kjent, så da er det jo bare å sjekke fasilitetene før man bestiller. Hvis man ikke på død og liv må til et spesielt sted så går det alltid greit å få seg en fin tur til en rimelig penge :) 

Anonymkode: 49f14...99e

Skrevet

Vel, det kommer helt an på hvordan sommeren er. Ikke noe jeg ville gamblet på. 

Det er klart at på charterselskapene blir de beste hotellene booket først. 

Jeg har hatt flaks med hopp på-turer, men alltid utenfor fellesferien.

Hva med å bestille noen ulike rom på booking.com som kan avbestilles uten kostnad, og så kjøper dere flybilletter når dere vet mer? 

Anonymkode: 7ead7...183

Skrevet

Jeg har tatt to hoppe-på-turer i min ungdom, til ukjent reisemål. Eller jeg visste at jeg skulle til Kypros for eksempel, men ikke hvor. 

Første året havnet vi på det beste hotellet i katalogen til StarTour på reisemålet. Kjempestas, flott hotell for billig penge, altså.

Året etter havnet vi på et møkkete dritthotell som ikke engang sto i katalogen til reiseselskapet. Et ukjent et langs en støvete vei et godt stykke fra stranda. Måtte leie sykler for å komme til stranda, og ta taxi til sentrum hver kveld. Dritthotell. Var på Kypros, dette også.

Jeg ville ikke reist på uspesifisert reise med barn.

Skrevet

Hadde det bare vært meg og mannen, ville jeg ikke hatt noen betenkeligheter. Med barna på slep, vil jeg ha det mer forutsigbart.

Hvis dere får et dårlig hotell på hopp-på-turen, kan dere jo bare se dere om etter et lokalt b&b i stedet. Ofte fine muligheter som byr seg når man først har ankommet stedet.

Anonymkode: 5b48a...449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...