AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Jeg synes dette er jævlig flaut, men jeg må bare spørre. Jeg opplever at jeg har utrolig (!) asymmetriske øyne, og synes det er vanskelig å møte nye mennesker/ha blikkontakt med folk på grunn av det. Har prøvd å drite i det, men det har satt seg veldig fast i hodet. Har også spurt venner og familie om de ser forskjell. De hevder at det ikke er merkbart, men man kan jo ikke helt stole på folk som er glad i en, hehe. Er ikke helt fra meg, altså, jeg sliter bare med å vurdere hvor tydelig dette er for andre. Har noen andre slik asymmetri? Hvordan dealer dere med det? Noen som har fiksa noe lignende med botox eller kirurgi som kan dele erfaringer? Kort oppsummert: freak of nature eller kul variasjon? Anonymkode: 78b97...38a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #2 Skrevet 18. februar 2019 Utrolig asymmetriske øyne? Det er mulig det er noe feil med øynene dine, men det er i tilfelle på innsiden siden du klarer å se det du gjør. Jeg ser bare symmetri. Fine er de også! Anonymkode: 04a8f...17a 4
Djungelvrål Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 Det ene øyet ditt ser ørlite større ut enn det andre. Er helt normalt og det er svært få mennesker i verden som har helt like øyne. Jeg har et bryn som er mye lavere enn det andre og et øyelokk som henger litt mer enn det andre. Det er slike små ting som gjør et ansikt interessant å se på, vi er ikke dukker. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #4 Skrevet 18. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig asymmetriske øyne? Det er mulig det er noe feil med øynene dine, men det er i tilfelle på innsiden siden du klarer å se det du gjør. Jeg ser bare symmetri. Fine er de også! Anonymkode: 04a8f...17a Det er så rart at du sier det! Og tusen takk, det var hyggelig sagt 🙂 Men ja, kan vel ikke utelukke muligheten for at psyken forvrenger virkeligheten. I så fall har jeg en mektig psyke. Anonymkode: 78b97...38a
stenalina Skrevet 18. februar 2019 #5 Skrevet 18. februar 2019 Du ser helt vanlig ut. Mitt ene øye er umerkelig større enn det andre for andre enn meg selv. Det er veldig normalt og det er bare deg selv som ser det med mindre du sier det først og noen så nistirrer deg i øya for å lete etter det..🤗 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #6 Skrevet 18. februar 2019 Akkurat nå, SupaWoman skrev: Det ene øyet ditt ser ørlite større ut enn det andre. Er helt normalt og det er svært få mennesker i verden som har helt like øyne. Jeg har et bryn som er mye lavere enn det andre og et øyelokk som henger litt mer enn det andre. Det er slike små ting som gjør et ansikt interessant å se på, vi er ikke dukker. Nei, det er vi såvisst ikke. Jeg irriterer meg grønn over mitt selvopptatte oppheng i detaljer, men derfor er det jo ålreit å høre hva andre tenker, så kanskje kan klare å droppe det eller forsone meg med det. Begynner å bli for gammal for det der. Takk for svar 🙂 Anonymkode: 78b97...38a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #7 Skrevet 18. februar 2019 1 minutt siden, stenalina skrev: Du ser helt vanlig ut. Mitt ene øye er umerkelig større enn det andre for andre enn meg selv. Det er veldig normalt og det er bare deg selv som ser det med mindre du sier det først og noen så nistirrer deg i øya for å lete etter det..🤗 Takk for svar! Utrolig hva man klarer å stirre på seg i speilet. Anonymkode: 78b97...38a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #8 Skrevet 18. februar 2019 Du har rett i at øynene dine er litt asymmetriske, men det er ikke så ille som du tror. Du har i tillegg asymmetrisk lys der du tar bildet, noe som fremhever forskjellen. Du bør passe på at det er jevnt lys på badet så du ikke ser på deg mer asymmetri enn det som er reelt. Du kan gjøre mye med litt sminke. Da er det ekstra viktig med riktig lys, så du ikke sminker deg skeiv. Det ser nesten ut so om du har lagt sminken litt skeivt, men det kan selvsagt være lyset og den dårlige kvaliteten på bildet. Anonymkode: fdea6...f52
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #9 Skrevet 18. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har rett i at øynene dine er litt asymmetriske, men det er ikke så ille som du tror. Du har i tillegg asymmetrisk lys der du tar bildet, noe som fremhever forskjellen. Du bør passe på at det er jevnt lys på badet så du ikke ser på deg mer asymmetri enn det som er reelt. Du kan gjøre mye med litt sminke. Da er det ekstra viktig med riktig lys, så du ikke sminker deg skeiv. Det ser nesten ut so om du har lagt sminken litt skeivt, men det kan selvsagt være lyset og den dårlige kvaliteten på bildet. Anonymkode: fdea6...f52 Takk for tilbakemelding og tips om sminke! Jeg har så og si aldri sminka meg med annet enn maskara og øyebrynsskygge, men skal ta meg en tur innom youtube og se om det er noen fine asymmetriske folk der som har et tips eller to 🙂 Anonymkode: 78b97...38a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #10 Skrevet 18. februar 2019 Jeg stirret lenge på bildet ditt før jeg så en liten forskjell. Det er forøvrig helt normalt med mindre forskjeller fra høyre til venstre side av ansiktet. Dette er ikke noe som andre legger merke til. 😉 Anonymkode: 83135...a34 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #11 Skrevet 18. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg stirret lenge på bildet ditt før jeg så en liten forskjell. Det er forøvrig helt normalt med mindre forskjeller fra høyre til venstre side av ansiktet. Dette er ikke noe som andre legger merke til. 😉 Anonymkode: 83135...a34 Takk for svar! 🙂 Anonymkode: 78b97...38a 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #12 Skrevet 18. februar 2019 Mine er heller ikke like. Hadde man vært helt symmetrisk så ville man sett rar ut. Anonymkode: 598c4...512 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #13 Skrevet 18. februar 2019 Ser at det ene øyet ditt er litt større enn det andre, men ikke noe å bry seg om! Jeg derimot:( det ene øyet mitt er myye større enn det andre, det er skikkelig stor forskjell. Så jeg prøver å ikke se rett på folk😳 Anonymkode: 0ccdd...8a1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #14 Skrevet 18. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mine er heller ikke like. Hadde man vært helt symmetrisk så ville man sett rar ut. Anonymkode: 598c4...512 Haha, ja, det skal vel kanskje være litt liv i et ansikt! Anonymkode: 78b97...38a 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 18. februar 2019 #15 Skrevet 18. februar 2019 (endret) 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke helt fra meg, altså, jeg sliter bare med å vurdere hvor tydelig dette er for andre. Har noen andre slik asymmetri? Hvordan dealer dere med det? Noen som har fiksa noe lignende med botox eller kirurgi som kan dele erfaringer? Kort oppsummert: freak of nature eller kul variasjon? Don,t Worry, BE HAPPY. JEG Kan se, -att ene øyet mitt ikke havnet h e l t på samme plass- etter å fått ny bunn i øyehule, + ny vegg i Bihule, -hvis jeg Ser VELDIG Nøye etter... Ble ikke blind på det... OG Døde ikke... GLEMM Botox og Surr. -Øya dine er helt kule. -Kul variasjon ... a. Endret 18. februar 2019 av Sliten&kjørt51 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #16 Skrevet 18. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ser at det ene øyet ditt er litt større enn det andre, men ikke noe å bry seg om! Jeg derimot:( det ene øyet mitt er myye større enn det andre, det er skikkelig stor forskjell. Så jeg prøver å ikke se rett på folk😳 Anonymkode: 0ccdd...8a1 Takk for svar 🙂 Kanskje ditt ikke er så stort som du tror helller? Når jeg ser på bildet over, er ett på størrelse med et lite egg og den andre med en drue (liten overdrivelse, men ikke langt ifra). Kanskje hodet tuller det til for oss? Anonymkode: 78b97...38a 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #17 Skrevet 18. februar 2019 Du har veldig pene øyne ☺️ Anonymkode: 4db3c...47b 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #18 Skrevet 18. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har veldig pene øyne ☺️ Anonymkode: 4db3c...47b Åå, takk 😍 Anonymkode: 78b97...38a 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #20 Skrevet 18. februar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding og tips om sminke! Jeg har så og si aldri sminka meg med annet enn maskara og øyebrynsskygge, men skal ta meg en tur innom youtube og se om det er noen fine asymmetriske folk der som har et tips eller to 🙂 Anonymkode: 78b97...38a Ikke gjør noe med det. Det er utrolig sjarmerende med alle små variasjoner. Du har veldig pene øyne har du! Anonymkode: a9c67...980 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå