Gå til innhold

Hvis dere ikke har mer igjen, hva bruker dere?

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg tenker på feks, at når jeg ikke har mer kaffefilter og det er enten for sent å kjøpe nytt, eller ikke har råd, da bruker jeg tørkepapir.

Funka bra når typen prøvde igår, men jeg fikk det ikke sååå bra til idag.. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Det eneste jeg kommer på er servietter som dopapir-substitutt :tunge1:

Gjest gjesta
Skrevet

Da jeg var suuuperfattig brukte jeg kaffefilter som dopapir.. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Da jeg var suuuperfattig brukte jeg kaffefilter som dopapir.. :ler:
:ler: Kaffefilter er da mye dyrere enn dopapir.
Gjest gjesta
Skrevet
:ler: Kaffefilter er da mye dyrere enn dopapir.

Jeg vet!! :hoho:

Men om det er det eneste i huset akkuratt da.... :oops: :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg tenker på feks, at når jeg ikke har mer kaffefilter og det er enten for sent å kjøpe nytt, eller ikke har råd, da bruker jeg tørkepapir.

Funka bra når typen prøvde igår, men jeg fikk det ikke sååå bra til idag.. :ler:

På nille får du til 4.90.Andre kjeder som har like billig.

dårlig råd. kjøp inn så du har.

Skrevet

Hvis jeg ikke har igjen gavepapir så bruker jeg avispapir eller sider fra ukeblader. Blir så lekkert atte!

:-)

Gjest gjesta
Skrevet

Krølltoppen, ja jeg også! ;)

Ja, nille nille.. huske til next time! :ler:

Skrevet

Røyker ikke selv men har hørt at dersom en går tom for rullepapir så er bibelark en fin substitutt.

Litt på kanten men...

:-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet!! :hoho:

Men om det er det eneste i huset akkuratt da.... :oops: :wink:

Godt du var blakk da...ellers så hadde papirpengene fått bein å gå på. :hoho:

Skrevet
Røyker ikke selv men har hørt at dersom en går tom for rullepapir så er bibelark en fin substitutt.

Litt på kanten men...

Det gjorde jeg en gang i desperasjon.. :oops: fikk litt dårlig samvittighet etterpå :-)

Gjest Embla s
Skrevet
Hvis jeg ikke har igjen gavepapir så bruker jeg avispapir eller sider fra ukeblader. Blir så lekkert atte!

:-)

avispapir med litt grov hyssing rundt blir faktisk stilig! :)

Hvis jeg ikke har margarin igjen, hender det jeg bruker majones.

Gjest Madeline
Skrevet

Hvis det er tomt med noe som jeg ha, da går jeg til naboen og låner (de får alltid igjen og det hender at de kommer hit og låner også).

Gjest Anonymous
Skrevet
avispapir med litt grov hyssing rundt blir faktisk stilig! :)

Hvis jeg ikke har margarin igjen, hender det jeg bruker majones.

Først leser jeg at DarkAngel i nødsfall har brukt kaffefilter som dopapir...og så går jeg videre til Emblas innlegg, og leser om grov hyssing rundt avispapir...og tenkte...herregud da....og hva har lissom margaring og majones med saken å gjøre (tenkte jeg) :hoho:

For ikke å snakke om hannen som gikk til naboen for å låne, men leverte det tilbake etterpå. :hoho:

Tror kanskje jeg må lære meg å lese alle svarene før jeg gjør meg noen tanker ja (for her var det visst snakk om å gå tom for mer enn dopapir). :ler:

Gjest Madeline
Skrevet

Først leser jeg at DarkAngel i nødsfall har brukt kaffefilter som dopapir...og så går jeg videre til Emblas innlegg, og leser om grov hyssing rundt avispapir...og tenkte...herregud da....og hva har lissom margaring og majones med saken å gjøre (tenkte jeg) :hoho:

For ikke å snakke om hannen som gikk til naboen for å låne, men leverte det tilbake etterpå. :hoho:

Tror kanskje jeg må lære meg å lese alle svarene før jeg gjør meg noen tanker ja (for her var det visst snakk om å gå tom for mer enn dopapir). :ler:

:hoho::hoho::hoho: Hadde vært litt av en historie hvis det stemte.

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt på kanten men...

:ler: Dette har jeg også prøvd da jeg røykte...

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler: Dette har jeg også prøvd da jeg røykte...

Er det da man kan snakke om at røyken gir en åndelig opplevelse? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt "silkepapiret" etter en innpakket blomsterbukett i mangel av dopapir. Papirlommetørkler og servietter også.

Og jeg har en gang brukt BioTex for håndvask i vaskemaskinen da jeg var tom for vanlig vaskepulver. Funka like bra. Grønnsåpe i vaskemaskinen vil jeg ikke helt anbefale, for det blir noe sinnsykt med skum.

Forøvrig er virgin olivenolje fin som eneste salatdressing, om du bare kverner litt salt oppå. Og i mangel på olivenolje har jeg brukt solsikkeolje (eneste oljen jeg hadde i huset). Smakte helt fint på tomat/løk/hvitløkssalat.

En annen gang bakte jeg sitronformkake, men oppdaget litt sent at jeg manglet sitron.... Den gangen plukket jeg av en "passelig mengde" blader av sitronpelargoniumen min, fjernet stilkene, og klippet resten opp i små strimler. Nydelig kake (og - nei - sitronpelargonium er ikke giftig. Men du må selvsagt VITE at du har en sitronpelargonium!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...