Gå til innhold

Sex under fengselsbesøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

En jeg er veldig glad i sitter nå i fengsel. Vi har vært sammen i litt over ett år, men gjorde det slutt når han skulle i fengsel da jeg ikke synes det han gjorde er greit. 

Har besøkt han jevnlig siden han kom inn for godt 2 måneder siden, men alltid med glassvegg. Til helgen skal jeg besøke han igjen, da KANSKJE uten glassvegg - altså vanlig besøk i ett lukket rom. 

Nå er bekymringen min at han trolig vil at vi skal ha sex under besøket, i det minste kose litt. Jeg har aldri hatt så god sex med noen før, som jeg har med han. Jeg lengter veldig etter å ligge med han, men føler samtidig at det er helt feil for meg å ha sex med han i fengsel. Føles litt billig egentlig... 

For alt jeg vet så kan det være at det føles helt naturlig, trygt og fint når jeg først er der med han. Men jeg kommer nok til å grue meg litt frem til søndag.

Er det noen her som har hatt sex med noen i fengsel, og som kan si litt om hvordan dere opplevde det? Kan betjentene komme inn når som helst å sjekke hva vi gjør? 

Vil bare presisere her - jeg elsker denne mannen, er trygg på han og vil svært gjerne ha sex med han, det er settingen som bekymrer meg.

K23

Anonymkode: daf96...621

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har bare tilgang på eget rom, uten forstyrrelser, om man er gift. 

Så det blir nok ikke noe sex.

Anonymkode: f7971...0a2

• Liker 9
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Jeg tror de har ganske god kontroll, at det er en del overvåking der.

Skrevet

Har vært på omvisning i fengsel en gang. De blir overvåket hele tiden og sofaen på rommet var så grisete at vi fikk beskjed om å ikke sette oss ned. 

Anonymkode: 1e37b...f26

• Liker 8
Skrevet

Tror ikke det går

• Liker 1
Skrevet

Når man er på besøk uten glassvegg får man et rom med sofa/stoler/lenestoler. Fengselsbetjentene låser dere inne, men dere kan ringe på de hvis det er noe. Hvis du feks vil ut, må på do osv.

Glassvegg er ett av kontrolltiltakene, ellers er det sporadisk tilsyn, lytting av samtale eller at en betjent er til stede under hele besøket. Mange får også ha besøk helt i fred! Da låser betjentene dere inn og så forsvinner de til de låser opp igjen og besøket er over.

Vet ikke hvor de over meg her har hentet «kunnskapen» sin fra, men tro meg: det er veldig veldig vanlig med sex ved besøk i fengsel. 

Man må så aldeles ikke være gift for å få være alene! 

• Liker 10
Skrevet
21 minutter siden, prinsessa2282 skrev:

Når man er på besøk uten glassvegg får man et rom med sofa/stoler/lenestoler. Fengselsbetjentene låser dere inne, men dere kan ringe på de hvis det er noe. Hvis du feks vil ut, må på do osv.

Glassvegg er ett av kontrolltiltakene, ellers er det sporadisk tilsyn, lytting av samtale eller at en betjent er til stede under hele besøket. Mange får også ha besøk helt i fred! Da låser betjentene dere inn og så forsvinner de til de låser opp igjen og besøket er over.

Vet ikke hvor de over meg her har hentet «kunnskapen» sin fra, men tro meg: det er veldig veldig vanlig med sex ved besøk i fengsel. 

Stemmer ganske overens med det jeg har hørt fra min bror som er fengselsbetjent.  Også at enkelt besøk kan være "arrangert".

Anonymkode: 6042f...6c8

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Stemmer ganske overens med det jeg har hørt fra min bror som er fengselsbetjent.  Også at enkelt besøk kan være "arrangert".

Hva mener du med "arrangert"?

Anonymkode: 6b1e7...0ac

• Liker 4
Skrevet

Ta med et laken du kan legge over sofaen. Den er dritekkel.

Anonymkode: 1220e...b4f

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor elsker du en fengselsfugl som har gjort en handling du ikke synes er greit?

Dropp det besøket og finn deg en lovlydig mann istede. Sexen kan bli like god om ikke bedre med ny kjæreste.

Jeg skullle ønske fanger ble frarøvet muligheten til å få besøk og alle andre goder. Ett fengselsopphold skulle vært på vann og brød og hardt arbeid med lenker rundt beina.

Anonymkode: e45db...383

• Liker 8
Skrevet

Du kan be om å få ha døra til besøksrommet åpen.

Anonymkode: 293eb...c75

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med "arrangert"?

Det kan du vel tenke deg, det er ikke offisielt.  

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor elsker du en fengselsfugl som har gjort en handling du ikke synes er greit?

Dropp det besøket og finn deg en lovlydig mann istede. Sexen kan bli like god om ikke bedre med ny kjæreste.

Jeg skullle ønske fanger ble frarøvet muligheten til å få besøk og alle andre goder. Ett fengselsopphold skulle vært på vann og brød og hardt arbeid med lenker rundt beina.

Du vet tydeligvis ikke hvorfor folk sitter i fengsel. 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan du vel tenke deg, det er ikke offisielt.  

Joda, jeg kan tenke meg hva som ligger i det. Det er forjævlig!

• Liker 6
Skrevet

Kreativ runketråd, det skal du ha. Kvinnen i scenarioet bør bestemme seg på forhånd om hun ønsker å ha sex eller ikke, men det bryr vel egentlig ikke deg.

Anonymkode: b3515...fb9

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet tydeligvis ikke hvorfor folk sitter i fengsel. 

De har en ting til feller alle sammen, de har brutt loven. 

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, prinsessa2282 skrev:

Tusen takk for god hjelp! Du er snill<3

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mangler tydeligvis både kunnskap og forståelse for andre. Skulle likt å vite hvor mange av dere som dømmer som hadde gått i fra den som betyr mest i livet ditt, dersom h*n plutselig havnet i en uheldig situasjon. 

Det er stor forskjell på noen som som selger store mengder narkotika eller gjennomførte ett overlagt drap, og noen som pga manglende søvn kjørte uaktsomt å derfor skadet noen andre i bilulykke. Sier ikke at sistenevnte er uskyldig. Men dersom kjæresten er snill og god, jobber og har kontroll på økonomi osv, men gjorde én feil; hadde dere virkelig bare forlatt dem da? 

Anonymkode: daf96...621

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 timer siden, Nerine_ skrev:

De har en ting til feller alle sammen, de har brutt loven. 

Og du har aldri gjort noe galt? En aldri så liten traffikkforteelse? 

Endret av OPIgirl
  • Liker 8
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

(...)

Ja - for det hadde gjort det tryggere og bedre for samfunnet når de slipper ut? Aner du hvor mange av de innsatte som har psykiske problem? De hadde garantert blitt verre og farligere ved et sånt regime. 

Og hva med de pårørende? Skal de også straffes hvor noe de ikke har gjort? Tenk så fælt for foreldre, barn, venner og andre med en nær relasjon til den kriminelle. Skal de straffes med å ikke få ha kontakt med barnet/forelderen/kjæresten/bestevennen sin på gjerne flere år? 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Og det har aldri du? 

Ikke alvorlig nok til å bli dømt til fengsel nei. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...