AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Dere som er barnehagelærere og har skiftet yrke. Hva gjør dere nå-og hvordan trives dere i det nye yrket? Vurderer å bytte jobb/yrke, men vet ikke til hva. Anonymkode: 39aca...b33
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 Jeg har ikke selv,men vet om flere jeg studerte med som har tatt master og jobber bla som spesialpedagoger Anonymkode: 98d53...f76
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #4 Skrevet 18. februar 2019 Ikke ny utdannelse men bytta jobb fra barnehage til ungdom. Fremdeles ingen dans på roser og får ikke bestandig så mye tilbake. Men på mange måter en mer chill jobb og litt annen type kollega. Å jobbe som pedagog i barnehage er som å be om infarkt. Det er for mye kommandoer fra "eksperter" i toppen og ingen som holder dem tilbake. Vurderer lokfører, men så har jeg ganske stor interesse av tog. Anonymkode: 590c0...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #5 Skrevet 18. februar 2019 Jeg gjør det ikke selv, men veit om noen som jobber i avlastningsbolig for barn med nedsatt funksjonsevne.. Anonymkode: 7127f...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå