AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Jeg dater en fyr nå, som jeg liker veldig, veldig godt. Vi har bare møttes et par ganger, likevel så er jeg helt gal etter han. Problemet er at jeg ikke ønsker å virke desperat. Jeg kan ikke sende meldinger hele tiden, men så blir jeg samtidig stresset for at jeg kanskje sender for lite meldinger. Hva er normal kontakt? Er det normalt å sende meldinger hver eneste dag, eller virker det en smule desperat etter så kort tid? Kan legge til at han stort sett er den som har sendt meldinger først, men jeg har invitert til å treffes to ganger og han en gang. Sist vi snakkes var i går kveld, da sendte han meg en god natt melding. Kan jeg sende han en melding nå? Og hva er det normalt å sende melding om? Blir det teit å spørre hva han gjør? Vi skal møtes igjen på fredag, men det er koselig å ha litt kontakt før det også. Anonymkode: c3a41...b6a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #2 Skrevet 18. februar 2019 Og der sendte han meg melding! Huff, nå blir jeg usikker fordi det er alltid han som tar kontakt først, og da er jeg redd for at jeg ikke virker interessert nok. Dette er grusomt. Anonymkode: c3a41...b6a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 Herregud bare svar. Kun dere damer som tenker sånn. Hilsen mann. Anonymkode: 85895...018
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #4 Skrevet 18. februar 2019 Jeg "dater" en nå, og vi havner ofte i dageslange spiraler hvor vi sender bilder og meldinger nesten hele dagen, masse interne spøker og moro og jeg ler meg ihjel og kjenner på forelskelse om en annen. Det er den dynamikken vi har mellom oss, jeg tenker ikke noe over det, men han har hintet til meg at han holder litt tilbake fordi han vil være forsiktig og ikke "skremme meg bort". Jeg tenker at man skal gjøre det man har lyst til - går det da skeis, så er man jo ikke kompatible. Jeg snakket om fjerting på tredje date liksom, at han deltok i den samtalen uten å bli klein OG vil se meg igjen betyr jo bare at vi er på bølgelengde. Sender bilder i løpet av dagen, han kan bruke 4 timer på å svare, det gjør ikke meg noe. Om han skulle fått avsmak og ignorert meg så er det 1 million andre kuker jeg kan sprette på😂 Så send meldingene når du har lyst, er mitt tips. Vær tro mot deg selv og tør å kreve litt. Anonymkode: c5178...6d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå