Sally-Go-Round Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Hei dere, Skal forsøke å forklare situasjonen min på kort og lettfattelig vis. Jeg er i et vikariat som varer ut sommeren. På onsdag skal jeg i samtale med leder, og jeg regner med at det blir spørsmål om jeg vil forlenge vikariatet. Alt tyder på det. I utgangspunktet ønsker jeg meg en annen type jobb. Jeg trives kun delvis med jobboppgavene. Jeg har vært på tre jobbintervjuer, men ikke fått jobbtilbud. Jeg har valgt ikke å oppgi nåværende leder som referanse, så hun er ikke kjent med dette. Jeg er redd for at det kan tid å finne en jobb som passer meg bedre, og tenker sånn sett at jeg heller ønsker å fortsette i jobben enn å gå uten.. Så er dilemmaet, hva skal jeg si til leder? Være ærlig om at jeg søker, men samtidig at jeg vil forlenge i den grad det er mulig? Det føles rart å skulle være kjempepositiv til forlengelse, så plutselig gå til henne og si opp for et bedre tilbud, men det er kanskje ikke så uvanlig heller? Hva tenker dere? 🙂
Tvist Skrevet 18. februar 2019 #2 Skrevet 18. februar 2019 Ville ikke sagt noe om at du leter etter andre jobber, spesielt ikke når det ikke er en fast jobb. Kan slå uheldig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå