Gå til innhold

Ereksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere alltid ereksjon når dere kysser/kliner litt selvom dere vet det ikke blir sex der og da? Eller hender det at dere kan kline uten å bli hard?

Anonymkode: 9829a...913

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke. 

Anonymkode: dfd16...b80

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får dere alltid ereksjon når dere kysser/kliner litt selvom dere vet det ikke blir sex der og da? Eller hender det at dere kan kline uten å bli hard?

Når jeg var 16-30 fikk jeg ståkuk av alt, men var værst mellom 16-25. Etter 30 skal det litt mere til for at den står uten berøring. Da må det være noe som trigger meg mere. Når man var yngre var alt spennende og deilig med jenter, mens når man har levd livet og opplevd ganske mye så skal det litt mere til  å bli imponert.

Anonymkode: c6bd0...ecb

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var 16-30 fikk jeg ståkuk av alt, men var værst mellom 16-25. Etter 30 skal det litt mere til for at den står uten berøring. Da må det være noe som trigger meg mere. Når man var yngre var alt spennende og deilig med jenter, mens når man har levd livet og opplevd ganske mye så skal det litt mere til  å bli imponert.

Ereksjon har med lyst og lengsler at gjore. Ikke alder 

• Liker 3
Skrevet

Så om man får ereksjon av kyssing og klining så har man lyst på personen man kysser?

• Liker 2
Skrevet

Eller kan en mann få ereksjon av kloningen i seg selv og at det har lite med hvem han kysser?

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller kan en mann få ereksjon av kloningen i seg selv og at det har lite med hvem han kysser?

Den var dyp, men veldig nerme sannheten, tror  jeg 😵

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den var dyp, men veldig nerme sannheten, tror  jeg 😵

Klining skulle det stå 😉 så det har ikke så mye å si hvem han kysser om man får ereksjon eller ikke?

Skrevet

Ereksjon har med lyst og lengsler at gjore. Ikke alder 

Jo det har med alder og erfarenhet å gjøre også. Skal mere til å trigge hjernen jo mere man har opplevd opp igjennom livet. Jo mere ekstreme ting du har opplevd jo mere skal det til for å imponere. Og testosteronnivået hos gutter er høyest mellom 16-20 år. Er da de er mest virile kombinert med en kåtet og lengsel etter alt som har med jenter å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet

Klining skulle det stå 😉 så det har ikke så mye å si hvem han kysser om man får ereksjon eller ikke?

Tror de fleste menn far en  stiv en hvis de kysser. slik er bare naturen i menn . Det gjelder bare at godta det og ikke bli redd, men snakke ut om det 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror de fleste menn far en  stiv en hvis de kysser. slik er bare naturen i menn . Det gjelder bare at godta det og ikke bli redd, men snakke ut om det 

Har det noe om hvorvidt han tenner på meg og liker meg? Redd er jeg ikke. Tar det dom ett kompliment. Men usikker på om han hadde fått det om han klinte med noen han ikke fant attraktiv også. Eller om jeg kan ta det som ett tegn på at han liker meg godt.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det noe om hvorvidt han tenner på meg og liker meg? Redd er jeg ikke. Tar det dom ett kompliment. Men usikker på om han hadde fått det om han klinte med noen han ikke fant attraktiv også. Eller om jeg kan ta det som ett tegn på at han liker meg godt.

Ta det som et tegn og snakk ut med ham.kan hende blir han litt flau. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...