AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #1 Del Skrevet 18. februar 2019 Skal til gynekolog men uksikker på om kortet har nok.. Hvor mye koster gynekolog? Og er det en annen pris ved henvisning? Anonymkode: ab406...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 18. februar 2019 #2 Del Skrevet 18. februar 2019 Sjekk om gynekologens kontor har en hjemmeside. Der står det ofte prislister. Hvis ikke så ringer du og spør. Ingen her vet eksakt hva din gynekolog tar for timen. Dette kan variere veldig fra sted til sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #3 Del Skrevet 18. februar 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal til gynekolog men uksikker på om kortet har nok.. Hvor mye koster gynekolog? Og er det en annen pris ved henvisning? Anonymkode: ab406...919 Ja, henvisning har annen pris. Så lenge du har valgt en gyn som har offentlig avtale. Anonymkode: 62580...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 18. februar 2019 #4 Del Skrevet 18. februar 2019 Hvorfor ligger dette under seksualitet? Det varierer litt fra sted til sted, men tror det er en egenandel på 351kr om det er offentlig gynekolog på sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåtimen Skrevet 18. februar 2019 #5 Del Skrevet 18. februar 2019 Jeg betalte 413kr sist jeg var der. På nettsiden hans stod det 351kr + tillegg for materialer brukt. Men det varierer nok veldig, så det er ingen som kan gi deg noe ordentlig svar her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopaholic. Skrevet 18. februar 2019 #6 Del Skrevet 18. februar 2019 Jeg gikk til privat - og det kostet 1700 kroner. Helt andre priser hvis det er med henvisning (offentlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå