Gå til innhold

Vippeextensions. Hva ser minst falskt ut av volumvipper eller klassiske vipper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får bare rapportere folk som er ufine. 

Jeg anbefaler vippeløft og farge hvis man ønsker en naturlig look. 

Anonymkode: db6e5...bfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes du f.eks dette ser grusomt ut? Spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig. :)

IMG-20190221-211757.jpg

Anonymkode: 5fe5c...a3a

Ja! Grufult!

Anonymkode: 3f0d4...d1f

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
1 hour ago, SupaWoman said:

Ikke grusomt, men ser litt rart ut når vippene når helt opp til bryna.

Mine når bokstavelig talt opp til brynene naturlig, aldri gjort noe med dem 😛 Får sorte flekker i brynshårene som smitter fra mascaraen min. Kanskje jeg har unormalt lave bryn, haha.

Anonymkode: ea45e...879

Skrevet
1 time siden, SupaWoman skrev:

Ikke grusomt, men ser litt rart ut når vippene når helt opp til bryna.

Disse er 1 mm lengre enn naturvippene mine, men takk for konstruktiv svar. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mine når bokstavelig talt opp til brynene naturlig, aldri gjort noe med dem 😛 Får sorte flekker i brynshårene som smitter fra mascaraen min. Kanskje jeg har unormalt lave bryn, haha.

Jeg har faktisk ganske høye bryn og lange og buede vipper (de lengste er 10-11 mm lange) , vippene kan lage merker høyt oppe hvis jeg søler med maskara men tipper de ikke ser falske ut av den grunn.  Jeg har noen veldig lange innimellom, mens de som har exstensions har jo nesten alle like lange.  Ofte derfor man ser at det er fake. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Disse er 1 mm lengre enn naturvippene mine, men takk for konstruktiv svar. 

Men da har du jo lange fra før.  Ville heller bare satset på å finne en god maskara hvis jeg var deg.  Påsatte vipper vil slite veldig på dine naturlige vipper over tid,  Jeg kommer ikke til å tørre å gjøre dette fordi de vippene jeg har er så tynne og skjøre. Kunne vært moro og bare fylt inn litt for å få mer fylde  og slippe å bruke maskara men da limer jeg heller bare på punktvipper som kan fjernes neste dag. 

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, SupaWoman skrev:

Men da har du jo lange fra før.  Ville heller bare satset på å finne en god maskara hvis jeg var deg.  Påsatte vipper vil slite veldig på dine naturlige vipper over tid,  Jeg kommer ikke til å tørre å gjøre dette fordi de vippene jeg har er så tynne og skjøre. Kunne vært moro og bare fylt inn litt for å få mer fylde  og slippe å bruke maskara men da limer jeg heller bare på punktvipper som kan fjernes neste dag. 

Ja, de er ganske lange, men lyse og tynne.. Var visst sunne og sterke i følge vippeteknikeren, men de kan vel slites ja. Tenkte å prøve extensions for det var deilig å ikke tenke på å bruke maskara hver dag, men får se om jeg fortsetter. :)

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha dine vipper 😂

Jeg har brukt vippeextensions i flere år og har prøvd alt fra klassiske til "skokosten". Personlig har jeg kommet frem til at en mix absolutt er det peneste. De må heller ikke bli for lange. Har prøvd flere forskjellige vippeteknikkere og det er enorm forskjell på hvor flinke de er. "skokost"-teknikkeren dro jeg ikke tilbake igjen til for å si det litt sånn forsiktig :P Jeg synte klassiske ser mest naturlig ut, men dersom man er uheldig og mister noen vipper ser man lettere hullene enn hos en som bruker mix eller volum. 

Nå har jeg en vippepause og savner det masse! Utrolig deilig og bare kunne stå opp og tasse avgårde om morgenen uten å bruke masse tid på å se ut som et menneske.

Skrevet

Definitivt klassisk. Hatt det selv, fornøyd men fant ut at jeg vil være som jeg er. Har dager jeg kan gå uten maskara selv om jeg har helt lyse vipper. Med volumvipper ser det ut som om man skal på fest. Det ser transeaktig ut på enkelt. Kusinen min har volumvipper. Det passer liksom ikke inn i enkelte situasjoner, ser useirøst ut i mangel av bedre ord. Som da bestefar hadde 80årslag, hun så helt malplassert ut. Jeg tror det er mange arbeidsplasser man ville blitt sett litt rart på om man kom med volumvipper, klar for fest liksom. Etter alt vippehysteriet synes jeg det er fint å se jenter som tør gå helt naturlig. 

Anonymkode: a0148...e58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...