AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Jeg blir veldig sjokkert over hvordan folk er mot hverandre, det gjelder både her, og ellers i samfunnet. Folk er ikke greie med hverandre. Det handler ikke om at man skal jo tåle å bli snakket til , det å tåle ulike mennesketyper, eller at man ikke skal ta til seg ting man ikke liker. Det finnes mennesker som sliter, bak skjermer og tastatur. Vær så snill å meld dere ut, stopp i tide med det dere generelt måtte mistrives med. Vær raus mot andre mennesker! Smil til en fremmed, invitert en ensom på kaffe. Ta vare på hverandre! Anonymkode: f1171...d39 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #2 Skrevet 18. februar 2019 Dette ønsket ingen å kommentere nei.. Anonymkode: f1171...d39
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 En fin oppfordring. Anonymkode: 7d721...c49 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #4 Skrevet 18. februar 2019 Sånn er livet. En kan ikke melde seg utav det Anonymkode: b6468...0ec
SoWhat? Skrevet 18. februar 2019 #5 Skrevet 18. februar 2019 Det er jo mange som er greie også da. Vil ikke melde meg ut noe sted, men nå tåler jeg å få meg "en på trynet" verbalt/skriftlig. Bryr meg om det som gir meg noe. Resten overser jeg glatt. Med unntak av at jeg kan gå i fella å bli provosert en sjelden gang. Syns det er mye rart på sosiale medier og her, men det er mye bra også.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #6 Skrevet 18. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir veldig sjokkert over hvordan folk er mot hverandre, det gjelder både her, og ellers i samfunnet. Folk er ikke greie med hverandre. Det handler ikke om at man skal jo tåle å bli snakket til , det å tåle ulike mennesketyper, eller at man ikke skal ta til seg ting man ikke liker. Det finnes mennesker som sliter, bak skjermer og tastatur. Vær så snill å meld dere ut, stopp i tide med det dere generelt måtte mistrives med. Vær raus mot andre mennesker! Smil til en fremmed, invitert en ensom på kaffe. Ta vare på hverandre! Anonymkode: f1171...d39 Jeg begynner som besøksvenn på fredag! 🙂 det burde flere gjøre. Anonymkode: 0dd69...e62
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #7 Skrevet 18. februar 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er livet. En kan ikke melde seg utav det Anonymkode: b6468...0ec Livet er ikke her,livet er ikke så moderne fra starten. At man må skrive på ett forum. Anonymkode: f1171...d39
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #8 Skrevet 18. februar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynner som besøksvenn på fredag! 🙂 det burde flere gjøre. Anonymkode: 0dd69...e62 Det er perfekt!!! Anonymkode: f1171...d39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå