Gå til innhold

Penislengde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er rart at det ikke diskuteres penislengde her inne. Må man ha  veldig lang for å være normal?

Anonymkode: fb90d...ea5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er rart at det ikke diskuteres penislengde her inne. Må man ha  veldig lang for å være normal?

Nei. De fleste overdrive veldig  😄

Anonymkode: 60956...a04

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. De fleste overdrive veldig  😄

Enda en vitenskapelig uttalelse. Vennlig å komme med en henvisning til forskning på området?

Anonymkode: 29e98...92b

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda en vitenskapelig uttalelse. Vennlig å komme med en henvisning til forskning på området?

Anonymkode: 29e98...92b

Det er bare at google penisstorrelse, det. Lykke til. 😯

Skrevet

Normal penislengde er alt fra 9 til 22 cm. :)

Skrevet
3 minutter siden, tigertone skrev:

Normal penislengde er alt fra 9 til 22 cm. :)

Endelig noen på dette forumet som anerkjenner og normaliserer det å være velutrustet. Og selvsagt kom det fra en kvinne. Debatten frem til nå har stort sett vært slik at misunnelige menn har utgitt seg for å være kvinner og systematisk hetset og rakket ned på menn som er velutstyrte og som forteller om sine erfaringer som velutstyrt.

DigBick

Anonymkode: 5c2da...918

Skrevet

Å måle peniser er vel som å selge strikk metervis? Det krever høy moral!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Endelig noen på dette forumet som anerkjenner og normaliserer det å være velutrustet. Og selvsagt kom det fra en kvinne. Debatten frem til nå har stort sett vært slik at misunnelige menn har utgitt seg for å være kvinner og systematisk hetset og rakket ned på menn som er velutstyrte og som forteller om sine erfaringer som velutstyrt.

DigBick

Velutstyrt vil ikke si 20+.jeg oppfatter velutstyrt som fullt brukbar 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Velutstyrt vil ikke si 20+.jeg oppfatter velutstyrt som fullt brukbar 

Hehe! Ja man prøver jo å gjøre det beste utav ting....

Tviler på landets flotte damer ser likedan på det 😆

DigBic

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

DigBick

Alle disse innleggene dine begynner å ligne på Ensidig meningspåvirkning.

Anonymkode: 44df5...262

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde selv komplekser angående penisstørrelse i tenårene og syntes den så liten ut. For meg ble løsningen å kikke på spesifikasjonene til dildoer i online sexleketøybutikker. Da kom jeg fram til at mål som var lik min egen penis får gode reviews på sidene. Ergo er det ikke noe i veien med ustyret når man har en helt normal penis, slik som flere skal ha det til. Synes dog fortsatt det ser lite ut.

Anonymkode: 213af...05f

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe! Ja man prøver jo å gjøre det beste utav ting....

Tviler på landets flotte damer ser likedan på det 😆

DigBice

Tvilen skal komme  de titalte til gode. 😇

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde selv komplekser angående penisstørrelse i tenårene og syntes den så liten ut. For meg ble løsningen å kikke på spesifikasjonene til dildoer i online sexleketøybutikker. Da kom jeg fram til at mål som var lik min egen penis får gode reviews på sidene. Ergo er det ikke noe i veien med ustyret når man har en helt normal penis, slik som flere skal ha det til. Synes dog fortsatt det ser lite ut.

Anonymkode: 213af...05f

Du er sikkert ikke alene om ha opplevd det. 

Skrevet
På 18.2.2019 den 19.10, AnonymBruker skrev:

La dama du er sammen med gripe rundt den med handa og skyve handa ned mot pungen din. Hvis penishodet stikker langt nok ut mellom tommelen og pekefingeren hennes slik at hun kan suge den uten vansker, er penislengden optimal for god sex. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...