AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 På gjestelisten min står det to venninner. Hun ene bor så langt unna at skal hun komme blir det et par tusen i reise.. jeg vil heller at hun skal betale reisen for å komme i bryllupet. så da blir deg meg og en til. Det blir litt tynt. Jeg synes det med å invitere noen som skal sponse mitt utdrikningslag uten å være gjest er litt lei...? Mannen har to brødre og en søster. Jeg kjenner verken svigerinnenen eller kjærestene til svogrene mine. konen til broren min bor også veldig langt unna. føler det er litt trist å ikke ha utdrikningslag, men jeg lurer nesten på om det blir bedre? Anonymkode: 7d247...26a 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #2 Skrevet 18. februar 2019 Jeg skal ikke ha av samme grunn som deg. Anonymkode: 427ca...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 Du må jo ikke ha utdrikningslag. Og du kan ha et lite også. Hva med bare en vinkveld som dere kaller utdrikningslag? Trenger ikke være dyrt eller fancy Anonymkode: efe02...788 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #4 Skrevet 18. februar 2019 Jeg hadde gått for en fin kveld med god mat og vin med hun du kjenner godt 😊 Av de fire jeg kjenner som har giftet seg er det bare en av dem som hadde stort utdrikningslag, to stykker valgte å ha det lite og rolig, mens en annen droppet det helt. Anonymkode: 5ba48...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #5 Skrevet 19. februar 2019 Jeg skal ikke ha utdrikningslaget , men spise god middag med mine nærmeste det betyr mest for meg. Anonymkode: 6dcc9...451 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #6 Skrevet 19. februar 2019 Mitt drømme-utdrikningslag er faktisk bare meg og bestevenninnen min, og at vi spiser en god middag ute, drar på spa og kanskje overnatter på hotell eller noe. En slikkelig bestevenninne-dag, med andre ord. Jeg har ikke så mange nære venner som jeg regner som nære nok til å ta med i et utdrinkningslag... Anonymkode: 59c89...d35 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #7 Skrevet 21. februar 2019 Godt det ikke bare er jeg som ikke har 100 venninner hotell og spa med forloveren min hadde vært gull... men det er såpass dyrt at da måtte jeg fått betalt for meg selv ☺️ Anonymkode: 7d247...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå