Gå til innhold

En uting at butikker har salg «hele tiden»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før hadde vi januarsalg og tilfeldige kampanjer gjennom året. Nå syns jeg butikker har tilbud og salg hele tiden. Det tikker inn på både mobil og Mail om 40% her og 20% der. Jeg har opplevd at butikker reklamerer med 20% avslag den ene uken, og 30% avslag den andre uken.

Jeg syns det har blitt så ille at man ikke lenger kan gå å kjøpe noe i butikken utenom tilbud og kampanjer.

Det er også blitt vanskeligere å vite om man har gjort et godt kjøp eller ikke. Veldig irriterende.

Anonymkode: 5e774...780

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er fordi store deler av butikkbransjen holder på å dø, og de må ha stadig mer omsetning for å ha tilstrekkelig cashflow for å ikke gå konk. 

Anonymkode: 4ed6a...c7c

• Liker 2
Skrevet

Synes det er helt greit jeg, da blir det ikke overfullt når det er "skikkelig" salg og så slipper jeg alltid å betale fullpris. Kan ikke huske sist jeg betalte full pris for noe annet enn matvarehandel..

Skrevet

Generelt kunne man droppet salg og solgt alle klær til en lavere pris. Man kunne også droppet alle disse kundeklubbene i matbutikk og hatt lavere matpriser genrelt. Det er en type løgn og lureri for å trekke kunder til egen butikk

Anonymkode: 15b97...ded

Skrevet

Det er jo ikke løgn, det er et utålmodighets- og planleggingsgebyr. Noen som har tid, ork og tiltak til å lete etter beste tilbud får ting til en lavere pris enn dem som plutselig må kjøpe et par ski i dag fordi ungen har skidag om to dager og har ikke gitt beskjed før nå.

Anonymkode: 4ed6a...c7c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har merket spesielt én butikk - LMC - klesbutikk man finner på kjøpesenter, ser ut til å ha salg året rundt. Alltid over 60%...noen ganger oppe i 80%.

Klærne virker å være billige kinaklær, på lik linje med f.eks New Yorker, men der LMC heller blåser opp ordinær pris, for så å selge dem billigere på sine årelange salg. 

Anonymkode: 0ad0e...3bf

• Liker 1
Skrevet

Ark har 50% på brettspill held tiden. Samme med KID. Det er bare tull, de har forhøyede priser når det ikke er salg. 

Anonymkode: 3f892...0ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...