Gå til innhold

Kem e dronninga av kg?

Anbefalte innlegg

Gjest Mårpølsa
Skrevet (endret)

La oss kåre en vinner. 

Endret av Mårpølsa
Skrevet (endret)

Faen, jeg skulle til å hoppe inn og skrive Mårpølsa, før jeg så at det var jo hun som hadde startet tråden...

Endret av 282_NaughtySpark
Gjest Mårpølsa
Skrevet
1 minutt siden, 282_NaughtySpark skrev:

Faen, jeg skulle til  hoppe inn og skrive Mårpølsa, før jeg så at det var jo hun som hadde startet tråden...

Takk! 

Me må ikkje glemme Citronella, som ikkje e me oss lenger

Skrevet

Men det var da voldsomt så god kjennskap du hadde til diverse brukere her inne da, Mårpølsa, til å bare ha vært medlem en uke. Godt jobba, du må ha lest mye! :)

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Sola de skrev:

Kan ikke være noen andre enn vår vakre guru @Hoppetaujenta

Tusen takk for forslaget, men jeg holder nok ikke helt mål til denne tittelen. Jeg er meget fornøyd med å være
en enkel, landsens barbeint Guru i småpratavdelingen. Måtte hell og lykke følge den det til sist blir. :) 

• Liker 2
Gjest Mårpølsa
Skrevet
Akkurat nå, 282_NaughtySpark skrev:

Men det var da voldsomt så god kjennskap du hadde til diverse brukere her inne da, Mårpølsa, til å bare ha vært medlem en uke. Godt jobba, du må ha lest mye! :)

Eg har våre medlem her tidligare, men då me eit anna brukarnavn. Meldte meg ut etter det blei så mykje innlegg om innvandring, og mindre om kvinnesnakk. 

Skrevet

Som gammelgammel bruker i ny drakt må jeg også stemme i med @O.G. som dronninga av KG. Jeg var aktiv for hundre år siden da hun hadde annet nick, og vært veldig lite aktiv de siste 5-6 årene. Men liker dama! Hun er kul og annerledes. 

Skrevet
4 timer siden, Malika skrev:

Som gammelgammel bruker i ny drakt må jeg også stemme i med @O.G. som dronninga av KG. Jeg var aktiv for hundre år siden da hun hadde annet nick, og vært veldig lite aktiv de siste 5-6 årene. Men liker dama! Hun er kul og annerledes. 

Takk snuppa.

• 3 uker senere...
Skrevet

Pøh. Det er meg, vel....   :tunge1:

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Pøh. Det er meg, vel....   :tunge1:

Nei, du er kongen av KG 😉

Eller er det noe du ikke har fortalt....:unsure:

Skrevet
2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Nei, du er kongen av KG 😉

Eller er det noe du ikke har fortalt....:unsure:

:ninja:

• Liker 1
Gjest NotYou
Skrevet (endret)

@O.G. 🙌🏼  

Maken til ærlig dame må en lete lenge etter! Jeg var her inne i mange år under et annet nick tidligere, og da het også O.G. noe annet. Mange ganger fundert på hva det var, men jeg husker ikke 🤔 Syns i alle fall hun gjør KG mye mer underholdene! 

Endret av NotYou
Gjest Krampus
Skrevet

Jeg har vært her i godt og vel 100 år, og O.G hadde vært her lenge allerede da jeg kom. Så hun blir dronning basert på ansiennitet. 

Skrevet
3 timer siden, NotYou skrev:

@O.G. 🙌🏼  

Maken til ærlig dame må en lete lenge etter! Jeg var her inne i mange år under et annet nick tidligere, og da het også O.G. noe annet. Mange ganger fudert på hva det var, men jeg husker ikke 🤔 Syns i alle fall hun gjør KG mye mer underholdene! 

Sexy Sadie?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...