Gå til innhold

Oralsex

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Når man har oralsex på gutter så SUGER man vel ikke faktisk, men slikker, tar den inn og ut av munnen med stramme lepper osv.

Å lage vakuum og SUGE er vel ikke noe godt? Eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Når man har oralsex på gutter så SUGER man vel ikke faktisk, men slikker, tar den inn og ut av munnen med stramme lepper osv.

Å lage vakuum og SUGE er vel ikke noe godt? Eller?

Smak og behag, vil jeg tro. JEg for min del setter større pris på en leken tunge enn på vakuum, men folk har garantert ulike preferanser.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Noen liker at man suger hardt med masse vakuum. Noen liker en mer leken tunge, noen tror de liker en leken tunge, men når de prøver noe annet kan de like det... Du må nesten snakke med partneren din, spørre hva han liker, hva han tenner på, og komme fram til bra munnsex sammen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Her er det sikkert mye smak og behag.

Jeg kan jo si at jeg ikke liker å bli sugd på den måten, dvs vakum-style. Det blir jo nesten som å putte den i støsuger-røret.

Noe som er utrolig digg er om du bare har den i munnen og lar leppene gli opp og ned, og så kan man eventuelt spe på med litt håndarbeid underveis. Trenger faktiske ikke bruke verken tunge eller suge hardt.

Og please...ingen tenner :(

Gjest glamourgirl
Skrevet

Det finnes egne teknikker på å få vakuum-style-sug til å fungere, og å fungere meget bra. Tror flere som ikke liker det har opplevd en negativ versjon. Allikevel, man er utrolig forskjellige, og for å få sexen til å fungere så må man prate sammen...

Skrevet

typen min liker vakuum metoden best... ikke så behagelig for meg..

ja prate er den beste måten å få bra sex.

Gjest Anonymous
Skrevet

...i tillegg til beskrivelsen i signaturen din...

:sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet

...i tillegg til beskrivelsen i signaturen din...

:sjarmor:

*gjør seg streng* :fy: TRØFFLUS!

Skrevet

Min er veldig følsom. Får ikke lov til å bruke tunga på oversida, bare på undersida, langs "strengen". :fy: Ikke får jeg ta skikkelig i heller, han vil ha det mykt :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Og dette tør du å si med fullt og kalrt bilde av deg selv IRL??!! :o :o

Nesten som datteren til Svein i Cæsar, jo.. :roll:

Skrevet

at det er tongt å suge med vakuum metoden?

Skrevet

Vakum, nei takk!

Masse deilig tungelek derimot er kjempedeilig!

Litt variasjon mellom slikking rundt hodet og opp og ned skaftet med deilige ut og inn i munnen bevegelser.

Når det nærmer seg orgasme ønsker jeg at hun strammer leppene og bruker hånden på skaftet i tillegg.

Når jeg kommer velger hun kun hånden og ikke munn.

Dessuten slikking av pungen og huden ned mot anus er deilig, samt helt innerst på låret mot kjønnsorganet.

Gjest gjest1
Skrevet

Min liker variasjon men hører det blir spesielt kult for han når jeg suger til på den her vakummetoden, men det er så utrolig stress å gjøre det fort i lengden, blir jo helt sliten i kinnbeina!

Gjest Storegutt
Skrevet

Suging med vakum er ikke godt. Den beste måten er en varm munn med mye spytt, hånda rundt rota som følger munnen opp og ned(fram og tilbake), og et visst trykk med lepper/munnhule.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...