Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen med erfaring fra dette studiet?

Var det verdt pengene? Var det greit mtp videre jobb eller master?

Jeg vil veldig gjerne høre andres erfaringer og meninger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere skjønner at dette er en type utdanning dere ikke får jobb av alene? Har du derimot en annen mer spesifikk utdanning fra før, kan dette være et supplement. Ikke ta tre år her og tenk at du vil gå ut i relevant jobb, det er svært lite sannsynlig. 

Anonymkode: 75dd4...e58

• Liker 1
Skrevet

Der er fullstendig galskap å bruke 231 000kr på en slik grad! Finn deg et offentlig universitet. 

Anonymkode: 0f6f7...0bd

Skrevet

Hva vil du bruke utdanningen til?

Hvis du ser for deg å jobbe som miljøarbeider på psykiatriske institusjoner eller lignende, velg vernepleier eller sykepleier.

Hvis du ser for deg forskning, master, jobb innen arb. org. eller noe sånt, velg en bachelor ved en av universitetene. Eventuelt velger du noe annet. Jeg har studert psykologi selv, og mange sier at "det kun er fantasien som setter grenser for hva du kan gjøre med psykologi", men det stemmer ikke. Hvis du ikke går profesjon eller vil drive med forskning, har du begrensede med arbeidsmuligheter. Jeg sier ikke at det ikke eksisterer arbeidsmuligheter, men det er veldig vanskelig. Spesielt hvis du ikke har noe annet ved siden av som er relevant for den eventuelle jobben. 

Anonymkode: 6bc5e...f10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...