Gå til innhold

G-pnktet

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Viss du mener klitten så er ikke den gpunktet nei... 

Anonymkode: bd71e...b9f

G-punkt = del av clitoris-nettverket. Så jo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ut som en omsorgsfull partner, og jeg er sikker på at du får dette til. :)Liggende doggy, som andre her har nevnt, er en bra stilling, og du kan snike en hånd under magen hennes for å stimulere klitoris også. :) Utforsk med fingrene dine også - det er mye lettere for meg å komme da, siden det blir mer "direkte" stimulering enn ved penetrering. For meg funker fingrene alltid når jeg ligger på ryggen, ellers funker det også hvis jeg er på alle fire. For min del har det tatt litt tid å slappe såpass av og bli trygg på meg selv, før jeg fikk min første g-punktsorgasme. Så ikke gi opp hvis dere ikke får det til med det første. At jeg er trygg på partneren er viktig, og ikke minst at jeg er veldig opphisset og avslappet. Dette er altså mine erfaringer, men håper det kan være nyttig for deg. Lykke til! :)

Anonymkode: b464d...d08

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som en omsorgsfull partner, og jeg er sikker på at du får dette til. :)Liggende doggy, som andre her har nevnt, er en bra stilling, og du kan snike en hånd under magen hennes for å stimulere klitoris også. :) Utforsk med fingrene dine også - det er mye lettere for meg å komme da, siden det blir mer "direkte" stimulering enn ved penetrering. For meg funker fingrene alltid når jeg ligger på ryggen, ellers funker det også hvis jeg er på alle fire. For min del har det tatt litt tid å slappe såpass av og bli trygg på meg selv, før jeg fikk min første g-punktsorgasme. Så ikke gi opp hvis dere ikke får det til med det første. At jeg er trygg på partneren er viktig, og ikke minst at jeg er veldig opphisset og avslappet. Dette er altså mine erfaringer, men håper det kan være nyttig for deg. Lykke til! :)

Anonymkode: b464d...d08

Tusen takk for tips 

Anonymkode: f606b...d3f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker «fosterstilling». At ham trenger inn bakfra. Fungerer best med mindre peniser.

Anonymkode: be233...ad7

Takk. Vil teste det. Penisen er ca. 12 lang og det samme i omkrets.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Vil teste det. Penisen er ca. 12 lang og det samme i omkrets.

Det er bare menn som er opptatt av centimeterne sine. Kvinner tar ikke mål av vaginaen sin for å se hva som passer....

Skrevet
22 minutter siden, Rotemor skrev:

Det er bare menn som er opptatt av centimeterne sine. Kvinner tar ikke mål av vaginaen sin for å se hva som passer....

En sannhet med visse modifikasjoner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...