Gå til innhold

G-pnktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som kan fortelle meg hvordan penishodet best mulig kan stimulere g-punktet. Takknemlig for ærlige og selvopplevde svar og ikke trollprat.

Anonymkode: f606b...d3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pronebone. Altså bakfra, hun ligger på magen, han samme vei over og holder fokus på en mer opp og ned jukking enn frem og tilbake i lengderetningen hennes. For noen er det bedre å løfte rompa litt mot han samtidig. Fare for smertefull dyp penetrering, noe som ikke alle liker. Alle er forskjellige da, så helt vinkel og teknikk får dere bli enige om med å PRATE😬

Og individuelle forskjeller. Noen liker helt andre ting. Igjen, bruk munnen og tunga, til å kommunisere, og ørene, kjekke de au

Anonymkode: 000ed...1b8

• Liker 2
Skrevet

Takk for fint svar. Dyp inntrengning blir det neppe. Penisen er ca. 12 cm lang og 4 i diameter. 

Skrevet

Kommer kanskje litt an på penisen din også. Bøyes den i en spesiell retning? F.eks. om du har en bue oppover? Da treffer den g-punktet godt hvis dere er mage mot mage. F.eks. hvis hun rir deg. 

Anonymkode: f349a...1e0

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer kanskje litt an på penisen din også. Bøyes den i en spesiell retning? F.eks. om du har en bue oppover? Da treffer den g-punktet godt hvis dere er mage mot mage. F.eks. hvis hun rir deg. 

Anonymkode: f349a...1e0

Skrevet

Ja, svak bue oppover. 

Skrevet
59 minutter siden, liten og god skrev:

Mange takk for svar. Vil eksperimentere litt med den 😅

Skrevet

Lest at doggy er OK. Erfaring  med det noen? 

Skrevet

Hva med kiitten da? 

Skrevet

Det et bare å ha en stilling der du kan gnikke mot gpunktet. Ikke fokuser så mye på dypt inni, men nærmere inngangen. Presset skal være mot magen, ikke bak mot rumpen.

Anonymkode: d8a20...b80

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det et bare å ha en stilling der du kan gnikke mot gpunktet. Ikke fokuser så mye på dypt inni, men nærmere inngangen. Presset skal være mot magen, ikke bak mot rumpen.

Anonymkode: d8a20...b80

Godt svar. Takk for det. De fleste menn tror de ma helt opp i innvollene til dama. 😐

Skrevet

Misjonærstillingen fungerer. Bare vær litt langt bak på en måte. Tenk at pungen din skal treffe nærmere hennes anus. Da treffer penishodet ca gpunktet 

Anonymkode: a9d67...7d7

• Liker 2
Skrevet

Takker for fint svar. Gjelder det uansett hvor stor den er? 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med kiitten da? 

Viss du mener klitten så er ikke den gpunktet nei... 

Anonymkode: bd71e...b9f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Viss du mener klitten så er ikke den gpunktet nei... 

Anonymkode: bd71e...b9f

Det vet jeg, men ville gjerne stimulert begged. Er det mulig ved penetrering? 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker for fint svar. Gjelder det uansett hvor stor den er? 

Gpunktet er 2-3 cm inni. 12 cm er nok.

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gpunktet er 2-3 cm inni. 12 cm er nok.

Sitat

Ikke lenger ? Da klarer vi det  nok. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg, men ville gjerne stimulert begged. Er det mulig ved penetrering? 

Det er tilnærmet umulig å stimulere både g-punktet og klitoris ved penetrering, uansett størrelse på utstyret ;)

Vi, eller jeg ;) foretrekker det første tipset du fikk her. Jeg ligger på magen på madrassen, han sitter/ligger over meg bakfra og penetrerer meg ned mot madrassen. For å unngå at han kommer for dypt har jeg lårene samlet, da kan jeg presse og stramme rompa for å kontrollere hvor dypt han kommer. Men det må dere prøve dere fram på. 
Samtidig har jeg en liten vibrator som jeg holder og styrer mot klitoris. Dette gir meg vanvittige og dype orgasmer! 

Anonymkode: 98bf7...4af

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen her inne som kan fortelle meg hvordan penishodet best mulig kan stimulere g-punktet. Takknemlig for ærlige og selvopplevde svar og ikke trollprat.

Personlig foretrekker jeg "misjonær" med mine bein på skuldrene hans. Hvis du skjønner? Det treffer der det skal for meg, hvert fall. Men vi er alle ulike. Verdt et forsøk! 

Anonymkode: a11b3...942

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker «fosterstilling». At ham trenger inn bakfra. Fungerer best med mindre peniser.

Anonymkode: be233...ad7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...