Gå til innhold

Til dere som har tatt en engelsk bachelor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lufter tanken om å søke meg inn på en engelsk bachelor til høsten, siden jeg interesserer meg veldig for alt som har med språk å gjøre. Samtidig finner jeg lite informasjon om hva studiet går ut på. Er det noen her inne som har tatt eller begynt på en engelsk bachelor, hvordan var studiet lagt opp, og hvordan er/ser jobbmulighetene ut etter endt studie?

Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å ta en master etterpå og jobbet som lektor i ungdoms- eller videregåendeskolen. Jeg har ikke karakterer til å ta en lektorutdanning i byen jeg ønsker å studere, og samtidig ønsker jeg å ha alle muligheter åpen, for eksempel til reiseliv eller oversettelse. 

Setter stor pris på alle svar😍

Anonymkode: 54c7c...364

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bachelor i engelsk litteratur du tenker på? 

Anonymkode: c01e6...ee6

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bachelor i engelsk litteratur du tenker på? 

Anonymkode: c01e6...ee6

Noen bachelor i engelsk er jo generelle, og ikke bare spesifikke slik man finner på UiO, for å ta et eksempel.

Har selv bachelor og master i engelsk. Jeg har alt fra litteratur til kultur og lingvistikk. Jeg har også lærerutdanning i bunn. Kunne tenkt meg å jobbe i skolen, men enn så lenge jobber jeg i et amerikansk firma med administrative oppgaver og trives med det. Driver en del med oversetting og diverse. 

Det er egentlig bare ens egen fantasi som setter genser. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...