Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #1 Skrevet 12. april 2005 Jeg har lagt inn første budet på en leilighet, 180 000 under prisantydning. Selger avslo budet. Visningen var i går, og jeg vet ikke om det er andre intresserte enda. Det er satt opp ny visining søndag. Hva bør jeg gjøre?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. april 2005 #2 Skrevet 12. april 2005 Hvis du er interessert, kan du legge inn et nytt bud. Følg i hvert fall med på om det blir mange visninger osv. Ring megler og be h*n ta kontakt hvis det kommer inn bud. Hvis du ikke kunne tenke deg å by noe mer enn det du allerede har fått avslag på, så må du nok belage deg på å sitte på gjerdet til selger blir desperat...
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #3 Skrevet 12. april 2005 Jeg kan godt by mer enn hva jeg har gjort nå. Prisantydningen er på 980 000, tilsvarende leiligheter i området har gått for omtrent det samme. Aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Har ikke hørt noe fra megler om at andre har lagt inn bud, og vurderer å legge inn ett som selger eventuelt kan akseptrere. Vanskelig dette her...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. april 2005 #4 Skrevet 12. april 2005 Da er du i samme situasjon som oss da vi kjøpte leilighet første gangen. Vi valgte å gå opp til prisantydning. Angrer nå. Sliter med å få solgt. Det gjorde forrige eier også, men det visste ikke vi... Finn ut hvor lenge leiligheten har vært på markedet, hva som skjer i området (hos oss var det masse tull, og utbygger gikk konk til slutt - ikke bra for ryktet og senere salg...), hva annet du kan få for den prisen osv. Ha is i magen.
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #5 Skrevet 12. april 2005 Den har ligget ute i et par uker. Var visning i går og det skal være en på søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå