Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har lagt inn første budet på en leilighet, 180 000 under prisantydning. Selger avslo budet. Visningen var i går, og jeg vet ikke om det er andre intresserte enda. Det er satt opp ny visining søndag. Hva bør jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hvis du er interessert, kan du legge inn et nytt bud. Følg i hvert fall med på om det blir mange visninger osv. Ring megler og be h*n ta kontakt hvis det kommer inn bud.

Hvis du ikke kunne tenke deg å by noe mer enn det du allerede har fått avslag på, så må du nok belage deg på å sitte på gjerdet til selger blir desperat...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan godt by mer enn hva jeg har gjort nå. Prisantydningen er på 980 000, tilsvarende leiligheter i området har gått for omtrent det samme. Aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Har ikke hørt noe fra megler om at andre har lagt inn bud, og vurderer å legge inn ett som selger eventuelt kan akseptrere. Vanskelig dette her...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Da er du i samme situasjon som oss da vi kjøpte leilighet første gangen. Vi valgte å gå opp til prisantydning. Angrer nå. Sliter med å få solgt. Det gjorde forrige eier også, men det visste ikke vi...

Finn ut hvor lenge leiligheten har vært på markedet, hva som skjer i området (hos oss var det masse tull, og utbygger gikk konk til slutt - ikke bra for ryktet og senere salg...), hva annet du kan få for den prisen osv.

Ha is i magen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den har ligget ute i et par uker. Var visning i går og det skal være en på søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...