AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #41 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2019 den 3.49): TS her. Det går fint an å ha en pen nese fra naturens side. Jeg har vært heldig der selv. Synes forøvrig en del kvinner fra Midtøsten, øst-Europa og India, har pene neser. Brede neser med tupp som peker oppover er ikke særlig pent. Anonymkode: 47679...e88 Det er veldig vanlig å operere nesen sin i Midtøsten. Anonymkode: 1e135...6fe 2 1
Rosa Dartle Skrevet 6. mai 2022 #42 Skrevet 6. mai 2022 Ikke at hun er norsk, men på generelt grunnlag synes jeg ofte litt distinkte neser er flott og er med på å gi ansiktet karakter. https://www.google.com/amp/s/www.seher.no/kjendis/opererte-nesen-ble-helt-usynlig/75901774/amp Mannen min har en ganske stor og kraftig nese, og nesen er kanskje ikke veldig fin i seg selv. Men i ansiktet hans ser den flott ut og gjør at han ser barsk ut 😊 Vi må komme oss bort fra dette nye om at skjønnhet er en spesiell type nese eller en spesiell type kropp. Bestiller man en neseoperasjon er det gjerne for å få en bestemt type nese, men det er jo så mange ulike måter mennesker kan være vakre på uten at alt er symmetrisk. 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #43 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2019 den 2.16): Hvorfor er det så mange nordmenn med uattraktive neser? Oppstoppernese, bred nese med kort tupp og lignende. eksempler på mindre pene neser: Line Nelvik, Sandra Lyng, Gigi Hadid, Adriana Lima, Miranda Kerr eksemer på pene neser: Hailey Baldwin, Linni Meister, Nathalie Portman, Kim Kardashian, Emilia Clarke Hva mener dere? En nese er jo et svært viktig ansiktstrekk - og en mindre pen nese vil da ta oppmerkomheten fra ansiktet og ellers. Men hvorfor er det så få kvinner med attraktive neser i Norge? Anonymkode: 47679...e88 Jeg syns Sandra Lyng har veldig pen nese og søt ansikt. Tone Damli har attraktiv nese Tone har lang stor og veldig pen nesebor med fin form. nese er det som gjør Tone så pen som hun er ja norske damer har attraktiv neser Anonymkode: 1f6e7...07d 1
Lurer på ? Skrevet 11. juni 2022 #44 Skrevet 11. juni 2022 Jeg syns Sandra Lyng har veldig pen nese og søt ansikt. Tone Damli har attraktiv nese Tone har lang stor og veldig pen nesebor med fin form. nese er det som gjør Tone så pen som hun er ja norske damer har attraktiv neser
Rosagodis Skrevet 11. juni 2022 #45 Skrevet 11. juni 2022 Nordmenn har rare neser? Ja vet du hvorfor da? Vi ble født sånn! 🎉🤷🏽♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #46 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2019 den 10.12): Jeg har oppstoppernese og hater den. Men jeg kan ikke noe for at den er som den er. Skulle ønske jeg kunne operere, men det er ikke noe å gjøre. Og ja har selvmordstanker på grunn av nesa. Anonymkode: 6b03d...ee7 Det er ingen andre som tenker over hvordan nesa di er, og de fleste synes helt sikkert at den er fin. Dette er virkelig ikke noe du burde ha stygge tanker om deg selv for. Håper du har noen å snakke med. Anonymkode: ad29a...b93
Gjest Blomsterbie Skrevet 17. juni 2022 #47 Skrevet 17. juni 2022 Nese er noe jeg ofte helt glemmer å legge merke til i det hele tatt. Jeg tenker bare på den helhetlige harmonien til et annsikt. Jeg legger mest merke til øynene til folk.Tror det er smak og behag.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #48 Skrevet 17. juni 2022 Jeg synes min nese kanskje er veldig... Stor. Egentlig er den ikke det, men er minimalt oppstopper og litt fremtreden kanskje? Liker den uansett ikke, skulle veeeeldig gjerne hatt mindre, mer asiatisk nese. Men merker det er mye pga ansiktsformen også, så kan jo være at trekkene i ansiktet gjør nesen mer tydelig? Har litt sånne rette kjinn, eks på bildet, samme nesen men ansiktet ellers endrer utrykket og fokuset. Anonymkode: 42d6b...a28
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #49 Skrevet 17. juni 2022 Enhver nese er karakter til akkurat det ansiktet den sitter på. Iranere feks har veldig store kanskje litt krokete neser, alikevek er det vakre iranske kvinner. Det gir karakter og karisma. Sandra Lyng er søt og har en søt nese, den passer henne. Ære være de som er stolt av nesa si og ikke operere. Sophie Elise får jo mer og meg Michael Jackson nese, det er synd. At operert nese skal være et ideal. Anonymkode: 728d4...e7c
Kargo Skrevet 17. juni 2022 #50 Skrevet 17. juni 2022 (endret) Jeg for min del synes høyre kne hos nordmenn ikke er særlig attraktivt. Vel, det er jo ikke det som er tema i denne tråden fra 2019, men fikk bare så lyst å fortelle det 🤪 Endret 17. juni 2022 av Kargo 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #51 Skrevet 12. juli 2022 Har en stygg nese som her hater. Har visst romersk nese, ganske så lik Lady Gaga sin. Anonymkode: f8e28...a7c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #52 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2019 den 3.49): TS her. Det går fint an å ha en pen nese fra naturens side. Jeg har vært heldig der selv. Synes forøvrig en del kvinner fra Midtøsten, øst-Europa og India, har pene neser. Brede neser med tupp som peker oppover er ikke særlig pent. Anonymkode: 47679...e88 Nå er du vel i kroknese-land. For spesielt interesserte. Anonymkode: c0580...389
Gjest Lucius Skrevet 12. juli 2022 #53 Skrevet 12. juli 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Har en stygg nese som her hater. Har visst romersk nese, ganske så lik Lady Gaga sin. Anonymkode: f8e28...a7c Det er jo en flott nese det!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #54 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2019 den 2.16): Hvorfor er det så mange nordmenn med uattraktive neser? Oppstoppernese, bred nese med kort tupp og lignende. eksempler på mindre pene neser: Line Nelvik, Sandra Lyng, Gigi Hadid, Adriana Lima, Miranda Kerr eksemer på pene neser: Hailey Baldwin, Linni Meister, Nathalie Portman, Kim Kardashian, Emilia Clarke Hva mener dere? En nese er jo et svært viktig ansiktstrekk - og en mindre pen nese vil da ta oppmerkomheten fra ansiktet og ellers. Men hvorfor er det så få kvinner med attraktive neser i Norge? Anonymkode: 47679...e88 Jeg har definitivt en uattraktiv nese; stor med kul på neseryggen og altfor store nesebor. Hvorfor jeg har det? Fordi jeg har det. Ikke akkurat noe jeg har valgt. Jeg lever likevel et helt normalt liv med nok ting å bruke penger på til at jeg gidder å svi av flere titusener på å operere nesen for å imponere ubetydelige folk som deg! Oppstopperneser er jo søte som fy, og vekker beskyttelsesinstinktet i menn flest. Damer med oppstopperneser er ofte populære. Anonymkode: 84613...252 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #55 Skrevet 12. juli 2022 Det er ikke noe som heter uattraktiv. Det heter lite attraktiv. Anonymkode: 1ca72...3f6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #56 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke noe som heter uattraktiv. Det heter lite attraktiv. Anonymkode: 1ca72...3f6 Slutt å stikke nesa di i andres rettskrivning. Det er enda uattraktivere enn å skrive uattraktiv. Anonymkode: 84613...252
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #57 Skrevet 12. juli 2022 Nå synes jeg du er nesevis, TS. Anonymkode: ef229...691
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #58 Skrevet 7. oktober 2023 Tone har jo operert nesa så ingenting å skryte av der i hvert fall Anonymkode: 51f69...9d5
Gjest Mr. Ron Skrevet 7. oktober 2023 #59 Skrevet 7. oktober 2023 Unskyld ts, men er denne tråden ment for å skape flere komplekser hos kvinner? For min del synes jeg de med eget særpreg er vakrest. Det er noe spesielt når noen utstråler sin personlighet, enten nesen er bøyd, rett eller opp!🥰
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #60 Skrevet 7. oktober 2023 Har du vært i Asia, Afrika, Sør Amerika og i araberlandene? Nordmenn, amerikanere og og nord i Europa er kanskje de heldigste når det kommer til neser. Anonymkode: c60f8...1ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå