AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Jeg har sett at uansett hva man skriver om så er det alltid mange som sier imot TS. Ting som gjentar seg er ofte: Skjerp deg. Skaff deg hjelp. Dra til psykolog. Dump han. TS blir også ofte "misforstått" og folk leser det de VIL lese, og kommenterer ut ifra det... det er jo en form for plaging/mobbing? Hvorfor er dette så utbredt på KG? Virker som enkelte bruker forumet for å få ut et eller annet sinne eller frustrasjon inni seg ved å plage andre og skrive nedsettende ting. Hvorfor kan ikke folk svare mennekser som sliter med ting på en hyggelig måte? Det er ikke et eneste mennekse som et perfekt, og det er ingen som skriver et inlegg for å få hets og dritt slengt etter seg når dr alerede sitter i en vanskelig situasjon. Hva hjelper det verken TS eller den som svarer ? Allikevel er det mange som svarer fornuftig og fra hjertet og dere er helt fantastiske! ❤ PS. Jeg VET jeg kommer til å få hets for innlegget mitt 🙈 Anonymkode: 51c09...897 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #2 Skrevet 18. februar 2019 Det er så typisk sånne som deg (og ja, jeg vet akkurat hvordan du er) å kalle ALT folk sier for mobbing og hets. Bare fordi DU ikke tåler det, og fordi DU blir krenka, betyr ikke det at vi andre liksom skal holde kjeft. Tåler du ikke kritikk? Det er kanskje ingen mennesker som perfekte, det heter forresten MENNESKE ikke MENNEKSE, men det har du kanskje ikke lært deg? Jeg synes du skal gå noen runder med deg selv og tenke etter om du kunne trengt hjelp med noe, for sånn virker det herfra. Anonymkode: 7cbbf...826 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så typisk sånne som deg (og ja, jeg vet akkurat hvordan du er) å kalle ALT folk sier for mobbing og hets. Bare fordi DU ikke tåler det, og fordi DU blir krenka, betyr ikke det at vi andre liksom skal holde kjeft. Tåler du ikke kritikk? Det er kanskje ingen mennesker som perfekte, det heter forresten MENNESKE ikke MENNEKSE, men det har du kanskje ikke lært deg? Jeg synes du skal gå noen runder med deg selv og tenke etter om du kunne trengt hjelp med noe, for sånn virker det herfra. Anonymkode: 7cbbf...826 Hahaha, håper dette var for å sette prikken over i-en. Anonymkode: 51c09...897 2
SoWhat? Skrevet 18. februar 2019 #4 Skrevet 18. februar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så typisk sånne som deg (og ja, jeg vet akkurat hvordan du er) å kalle ALT folk sier for mobbing og hets. Bare fordi DU ikke tåler det, og fordi DU blir krenka, betyr ikke det at vi andre liksom skal holde kjeft. Tåler du ikke kritikk? Det er kanskje ingen mennesker som perfekte, det heter forresten MENNESKE ikke MENNEKSE, men det har du kanskje ikke lært deg? Jeg synes du skal gå noen runder med deg selv og tenke etter om du kunne trengt hjelp med noe, for sånn virker det herfra. Anonymkode: 7cbbf...826 😆 jeg håper virkelig Ts har sans for ironi! Er det mulig? Jeez 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå