AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #1 Skrevet 18. februar 2019 Lurer på en ting. Har en kjæreste som er 28 men som kroppslig sett likegodt kunne vært 15. Jeg synes jo hun er kjempelekker! Ser mange som skriver og sier «tenner du på barn?!» når det er snakk om tenåringer, men er det rart dersom man liker den kroppstypen? Om noen viste meg et bilde (uten ansikt) av ei som var 15 og sa hun var 25, hadde jeg jo trodd det og kunne sagt at man tenner på henne rent fysisk sett. Synes ikke det er rart ettersom man ikke kan styre dette. Det som gjør at jeg ikke tenner på tenåringer er jo først og fremst alder, umodenhet, sårbarhet osv., har ikke så mye med kropp å gjøre... Blir som da jeg var yngre og kompisene mine viste meg et bilde av en kjønnsoperert mann som så 100% ut som en flott dame. De lo av at jeg syntes hun var fin liksom... hallo?! Synes synd på damer som kjæresten min som får høre at hun er så tynn og ser ut som en tenåring. Blir liksom implisitt sagt at partneren hennes tenner på tenåringer noe jeg synes er en uting. Hva skjer med å akseptere alle kroppstyper? Anonymkode: 09d30...114
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #2 Skrevet 18. februar 2019 Glemte en «på» i overskriften gitt 🙈 Anonymkode: 09d30...114
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 Du tenner på en dame på nesten 30. At hun er tynn endrer ikke på det. Kan godt være det er 15 åringer med samme kropp, men hva så? Ikke uvanligt 15 åringer er fyisk utvokst. Jeg er 30 og kan fortsatt bruke de samme klærne som da jeg var 15. Men det er forskjell må om mannen min er sammen med meg og en 15 åring! Anonymkode: 46724...fb9 1
Katten.2.0 Skrevet 18. februar 2019 #4 Skrevet 18. februar 2019 I dagens samfunn er det fort minimalt som skiller en 15-åring fra en 25-åring rent fysisk. Det å referere til tynne kvinner, og de som ikke har så heftige former, som barn er en uting. Ofte kan det også virke som en forsvarsmekanisme / sjalusi. Samme logikk brukes ofte om jenter som intimfriserer. Synes det er helt latterlig. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #5 Skrevet 18. februar 2019 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Det å referere til tynne kvinner, og de som ikke har så heftige former, som barn er en uting. Ofte kan det også virke som en forsvarsmekanisme / sjalusi. Enig med deg ja. Virker som sjalusi ofte er en faktor i dette dessverre. Anonymkode: 09d30...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå