AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Del Skrevet 17. februar 2019 Ca i 1978 (jeg var barn på det tidspunktet) så jeg for meg en teknologi som var slik som internett, uten å ha hørt om det. Jeg tenkte på det i forbindelse med innsending av bilder og spørsmål til ukeblader, og jeg tenkte at det var dumt at det tok mange uker før man fikk spørsmålet sitt eller bildet sitt på trykk (hvis man var så heldig å få det på trykk i det hele tatt) Og enda lengre tid før noen kom med svar eller tilbakemeldinger Har noen av dere hatt lignende tanker? Anonymkode: a7641...67d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #2 Del Skrevet 21. februar 2019 Flere? Anonymkode: a7641...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Del Skrevet 24. februar 2019 Jeg tenker vel egentlig at det mest sannsynlige er at du hadde hørt om denne typen teknologi, uten å egentlig huske det. Dermed lå kunnskapen "latent" i underbevisstheten din og dukket opp som noe du oppfattet som egne ideer når du kom over en problemstilling der teknologien kunne vært nyttig. Anonymkode: 0fae0...da6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #4 Del Skrevet 24. februar 2019 Her er forresten en interessant artikkel om tidlig bruk av Internet-lignende konsepter i sci-fi. Anonymkode: 0fae0...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #5 Del Skrevet 24. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker vel egentlig at det mest sannsynlige er at du hadde hørt om denne typen teknologi, uten å egentlig huske det. Dermed lå kunnskapen "latent" i underbevisstheten din og dukket opp som noe du oppfattet som egne ideer når du kom over en problemstilling der teknologien kunne vært nyttig. Anonymkode: 0fae0...da6 Takk for svar! Jeg vet at jeg ikke hadde lest om det eller hørt om det. Anonymkode: a7641...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #6 Del Skrevet 24. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er forresten en interessant artikkel om tidlig bruk av Internet-lignende konsepter i sci-fi. Anonymkode: 0fae0...da6 Takk! Anonymkode: a7641...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå