Gå til innhold

Når de voksne ikke er venner mer, men barna er venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor langt skal man strekke seg for at barna skal treffes? har et tidligere vennepar som virkelig gikk langt over streken for min toleranse. som knakk meg psykisk i 2018. nå er vi i området og de vil vi skal komme å besøke dem. 

jeg får helt angst av og vurdere det. så jeg sliter med og sette barna forran meg selv her. hvordan skal jeg håndtere dette. og må jeg håndtere det nå? barnet mitt maser ikke om å besøke dem og har ikke bedt om d heller. det er de som spør. 

Anonymkode: ea53c...8a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud la nå barna være venner. 

Og nekte barn og være venner bare fordi foreldrene ikke er venner er bare idiotisk.

• Liker 3
Skrevet

J

Anonymkode: 34a79...db7

Skrevet

Så lenge ikke barna spør selv så er de kanskje ikke så gode venner de heller? Men barna kan jo ha kontakt uten at dere voksne har det. Og det beste er å være ærlige med dem om at du ikke er interessert i kontakt, men at du ikke vil hindre barnas vennskap. Men jeg ville snakket med barna dine og hørt med dem hva de vil. :)

• Liker 1
Skrevet

Get a grip gurl, don't be a drama queen. 

Anonymkode: e8db9...872

• Liker 2
Skrevet

Du skal straffe barna? Tommel opp

Anonymkode: 9b595...d54

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvor langt skal man strekke seg for at barna skal treffes? har et tidligere vennepar som virkelig gikk langt over streken for min toleranse. som knakk meg psykisk i 2018. nå er vi i området og de vil vi skal komme å besøke dem. 

jeg får helt angst av og vurdere det. så jeg sliter med og sette barna forran meg selv her. hvordan skal jeg håndtere dette. og må jeg håndtere det nå? barnet mitt maser ikke om å besøke dem og har ikke bedt om d heller. det er de som spør. 

Anonymkode: ea53c...8a7

Begynner navnet ditt på S?

Anonymkode: ee836...dfd

Skrevet

Jeg ville ikke nølt med å beskytte mine barn selv om det kanskje innebar at de ikke forstod og istedet følte jeg var urettferdig. Ville selvsagt prøvd forklare så godt jeg kan, men forstår deg godt jeg. Ville vurdert situasjonen opp mot hva de gjorde mot deg, noe jeg ikke klarer tyde ut fra hva du skriver.

Et alternativ er å invitere de barna der til dere, uten foreldre.

Har opplevd lignende muligens. Utbyttende og manipulativ person merket at jeg trakk meg unna enveisvennskapet, brukte barna til å komme innpå meg og få de tjenester som var attraktive (elektriker). Visste at min datter var veldig samvittighetsfull og lett å plante dårlig samvittighet i, men denne moren har egen evne til dette da. «Ja men du må komme å leke med «Hedda» hun savner deg så og sier du aldri er hos henne lenger». Men min datter har egenrlig aldri lyst, og ikke «Hedda» heller, men nå følte min at hun måtte, og begynte etterhvert å mase om dette. Mannen hennes var og er fortsatt totalt i hennes grep, så frikjenner han litt da. Men det å sette barna på saken sånn sier meg at jeg burde holde mine barn unna moren der, og fortsette å ligge unna selv. Selv om vennene hennes får høre hvor kjip jeg er.

Anonymkode: f5e42...da4

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal du la barna lide?? 😡🤬🤬🤬

Anonymkode: 67da0...da6

Skrevet

Hva tenker folk med her inne egentlig? TS fikk en psykisk knekk pga disse folka, selvfølgelig skal hun beskytte seg og sine da. 

Anonymkode: a2fe6...bdf

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner navnet ditt på S?

Anonymkode: ee836...dfd

Hva er vitsen med å spørre om slikt? Er så idiotisk å ville identifisere folk her inne pluss at problemstillinger ikke er så unike at blant mange tusen så er det ett tilfelle i akkurat den situasjonen. 

Anonymkode: 8560f...bed

• Liker 4
Skrevet

Hvis dere ikke bor i nærområdet til hverandre og barna dine ikke spør etter de så hadde jeg bare latt være å svare. Du skylder dem ingenting. 

• Liker 1
Skrevet

Folk her inne er så rare... Ts sier at barna ikke maser på å få treffe disse. Og foreldrene her gjorde noe så ille at ts tydeligvis fikk en psykisk knekk. Høres ikke ut som folk man ønsker at barna skal omgåes. 

Anonymkode: 377fa...bc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...